Borsten topic

Wat vind je mooier? Grote of kleine borsten? En welke cupmaat heb je? En ben je daar tevreden mee of welke maat zou je liever willen?

ik vind grotere borsten veeeel mooier, als jenu kijkt naar die modellene enzo met kleine tieten vind ik het echt zo lelijk. Je bent dan gelijk niet vrouwelijk.
ik heb zelf nu A maar ik groei nog heel lang door dus komt wel goed (:

Mij maakt het niet zoveel uit. Als je het maar rockt, snap je?

-

Ik heb C/D, ik ben wel blij met ze, ze passen bij me. Ik vind het mooier als een meisje een vrouwelijk figuur heeft, dus billen en borsten. Maar alles moet gewoon in verhouding zijn.

Middel zeg maar, tussen C D in ofzo?

Waar slaat dat nou weer op.
Het ligt niet aan de grootte van je borsten of je vrouwelijk bent of niet, dat ligt aan je uitstraling en aan hoe je je kleedt en gedraagt.
Ik vind gemiddeld meestal mooi, maar het ligt ook aan de rest van het postuur wat beter staat. Ik bedoel, een dun persoon met een gigantische voorgevel ziet er niet uit, maar een wat voluptueuzer iemand zonder borsten ziet er ook raar uit.
En die modellen die hebben niet alleen geen borsten, die zijn gewoon anorectisch dun. Dat is dan niet erfelijk bepaald, maar dat komt gewoon door niet eten.

ik vind gewoon een B mooi,
niet te groot niet te klein!
het hoeft allemaal niet zo groot toch?
ik heb zelf A, zou dus wel wat groter willen,
maarja, kan er verder niks aan doen toch!

heb een 70B, mag van mij nog ietsjes groeien naar een 70C, hihi.
ik vind A mooier dan een E trouwens ;$ (no offence)

Lol

ik heb 70C, en anders een kleine D.
Maar ik vind het niet echt groot XD Ik vind de mijne mooi :stuck_out_tongue: :angel: Kleine vind ik zelf niet zo mooi, maar dat hangt er ook van af hoe je er uit ziet. Te grote vind ik niet mooi, dat maakt je look al gauw ordinair, als je tijgerprint aan hebt bijvoorbeeld.

ik ook XD maar ze lijken niet groot bij mij vind ik, bij jou?

Ik heb D/E… echt eng.
Ze zijn zo groot en rond.

Ik vind C het mooist.

waarom praat ik over tieten.

ik vind een maatje B mooi.

Ik vind B het mooist, maar het moet gewoon in verhouding zijn.
Want ik heb B, maar ben heel lang, en dan lijkt het gewoon klein, dus zou liever C willen(A).

hmm mij maakt niet veel uit
ik heb 75B maar ik ben ook pas 12 dus dat groeit nog wel denk ik

[i]Licht aan het figuur van de persoon. Een heel dun meisje met idioot grote tieten is raar of een stevige vrouw die zowat plat is is ook raar.

Zelf heb ik 75A en in ze zijn mooi in verhouding met mn lichaam. Ik vind het idee dat je borsten groot moeten zijn vreselijk. Je word echt niet mooier van een cupmaatje meer.[/i]

ik heb een 75D & er trots op :kissing:

haha geniaaaaal!

Ik vind dat het goed bij je lichaam moet passen, maar ik vind ook dat je
een goede bh moet dragen.
ik heb zelf 70 B en soms 70 C , en ben redelijk dun dus ik vind ze wel groot worden zegmaar.