borsten te interessant

Hallo, ik ben geen meisje of vrouw maar misschien kan ik hier wat meningen krijgen zonder gelijk raar gevonden word.
ik heb een vriendin waar ik heel gek op ben.
waar ik ook heel gek op ben zijn borsten. ik vind ze interessant, mooi en opwindend. MAAR, ik vind ook hoe groter hoe mooier, zonder siliconen, mogen ook hangen, ik word er opgewonden van. Mijn vriendin weet dit, maar zij heeft een B cup. voor heel veel mensen een prachtige maat, en ik zie de schoonheid er ook wel van in, alleen als ik iemand anders zie met enorme borsten dan krijg ik een soort kortsluiting. ik verwijder me dan meestal van die persoon, want kan me er niet aan toegeven door te kijken of wat dan ook.
ik vind dit echt niet leuk want als ik met iemand sta te praten en er komt iemand bij met grote borsten, ben ik afgeleid en dan vinden ze (denk ik) dat ik een viezerik ben omdat ik er naar keek. (al was het maar een seconde).

Heeft iemand een tip voor me of ideeen, want ik zal met mijn partner dus nooit bepaalde verlangens kunnen uitvoeren. Het houd me steeds maar bezig… wat kan ik doen?

ik bedoel verlangens op sexueel gebied, spelletjes met grote borsten. russisch standje bijvoorbeeld.

Nou niks, het accepteren. En dit is GirlScene, en daar zijn geen mannen toegestaan. Staat ook in de regels, http://forum.girlscene.nl/forum/regels/.

GIRL

[size=1em]En nee ik hoef nu geen haat dat hij gewoon een normale jongen is die raad nodig heeft. Dit is een roze meisjesforum waar meisjes/vrouwen waar de gemiddelde leeftijd niet veel hoger dan 13/14/15 zal zijn. Please.

Grapje je was me al voor. xd

Wachten tot hij verbannen wordt dames.

Het enige wat je hieraan kunt doen, is het negeren. Het ligt volledig aan jezelf.
Of je laat je ogen weglaseren, dan zie je helemaal niks meer en is het opgelost.

ok ik ga al.
mijn excuses

Wat.

Misschien dat jij zo’n jonge kleuter bent, maar ik kom toch vaker meisjes tegen van 16 tot 20 hier.

idd de gemiddelde leeftijd ligt toch net iets hoger.

en voor de rest denk ik echt: wtf…

Ik reageer ook maar niet inhoudelijk op het topic, dat hebben de meiden voor mij al genoeg gedaan.

Oei, nu voel ik me echt oud hier met mijn 22 jaar…

On topic: ik vrees dat je gewoon je verlangens moet proberen te onderdrukken. En aanvaard dat je vriendin geen E-cup heeft of whatever. Wil je liever iemand met grote borsten die je voor de rest helemaal niet ligt? Dacht het niet.

Mijn wtf was voor die man bedoeld, niet voor jou hea! Ik moest er OT bijzetten, sorry!

Dat snapte ik, daar reageerde ik ook op :slightly_smiling_face: . Ik sluit me gewoon aan bij wat de rest zegt.

oh haha, dan heb ik niks gezegd! :cold_sweat: Ik moet beter lezen…

Slotje.