Normaal gesproken heb ik altijd normale formaat borsten gehad. Niet te groot en ook niet dat je niks ziet gewoon perfect. Maar de laatste 5 maanden zijn mijn borsten super erg groot geworden. Ik vind het echt super lelijk. Het maakt mij niet uit of sommige meiden het mooi vinden. Ik haat grote borsten. Ik kan zelfs geen bikini meer dragen omdat ze zo groot zijn geworden. Mijn vraag is dus hoe kan dit? Ik ben een slank meisje of begin ik soms gewoon daar aan te komen? Want ik eet best wel veel. ( Ik ben trouwens 18) Ik hoop dat er hier meiden zijn die mij kunnen helpen met dit probleem. Het maakt mij heel erg onzeker.
Ik ben er vrij zeker van dat het gewoon je genen zijn helaas, een late groeispurt wellicht. Het lijkt me stug dat je alleen bij je borsten aankomt, dan zou je toch wel op meerdere delen van je lichaam aan moeten komen. Ik vrees dat er behalve een borstverkleining weinig aan te doen is. Maar nou ja, waarom kun je geen bikini meer dragen? Je moet wellicht een nieuwe maat kopen maar bikini’s zijn er in alle maten.
Je moet eerst goede beslissing nemen voordat je die stappen gaat ondernemen,
anders heb je later weer spijt dat je het gedaan hebt dat zal zonde zijn
je bent nog zo jong.
Kijk het is jou lichaam,wij geven een goede wijze raad
wat je iets mee kan of niet
Bikini’s zijn er in alle maten, je moet misschien ietsje meer zoeken. En als je er heel erg op focust worden ze in je beleving ook veel groter.
Het is best moeilijk om alleen bij je borsten aan te komen door meer te eten, dus daar ligt het niet aan denk ik. Het is heel normaal dat je borsten rond je 18e nog ineens een stuk groter worden. Niks aan te doen helaas. Een goede maat BH kan wel erg helpen, als je een te kleine maat draagt, wordt het erin gepropt en ziet het er alleen maar groter uit. Dus laat ze eens opmeten
Mag ik vragen wat jij in dit geval groot vindt?
Wat is groot? Zijn ze 10 cupmaten gegroeid of wa?
^ Zo zie ik het na het lezen van de beginpost wel voor me, hahaha
Zodra je een oorzaak hebt gevonden… Let me know, misschien is er nog hoop voor mij :’)
Maarre, ik denk zelf ‘gewoon’ een groeispurt. Kan makkelijk op je 18e, mijne zijn in dat jaar ook twee cupmaten gegroeid (en daarna weer gekrompen, olé)
Algemeen borsten topic