borsten nodig voor taillerok?

taillerokken vind ik echt super.
Maar wat ik me afvroeg is of je persé flinke borsten moet hebben om een taillerokje te kunnen dragen. (zie plaatjes)
Ik ben namelijk vrijwel plat, dus is dat eigenlijk wel mooi om je rok zo hoog te hebben zitten? Of maakt het niet zo veel uit?
haha misschien een beetje rare vraag.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vind dat je wel een beetje borst moet hebben ja.

Vind het mooier als er wat borsten bij zijn, maar zonder kan ook vast wel mooi zijn.

Helemaal plat vind ik niet mooi, het is toch iets dat je figuur laat uitkomen en je rondingen laat zien.
Meestal als je geen borsten hebt, ben je nog vrij jong en heb je nog geen rondingen, dan vind ik een taillerok minder mooi.

Ik dacht dat je vooral een ronde kont moest hebben voor een taillerok.

Je kan alles dragen als je je er goed in voelt !

ik vind 't wel mooier als je wat borsten hebt, maar ik heb zelf ook niet heel veel en ik draag 't ook.

Ik ben over een paar weken 17 :'D haha. maar ik ben zeg maar vrij dun en heb wel wat zitten, maar niet echt super veel.

nouja dat heb ik weer wel xD maar ik heb geen brede heupen ofzo.

Oh ja maar dat heb ik ook, maar dan heb je nog wel een beetje vorm zegmaar.

Helemaal niet!
Integendeel, ik vind het zelfs afschuwelijk als iemand met een heel grote boezem haar rok zo hoog draagt. Je bovenlichaam wordt daar sowieso al korter door en het lijkt wel alsof je romp uit niets anders dan borsten bestaat dan.

Dat zijn echt geen flinke borsten hoor. :’)
Maar goed, ik vind van niet. Ik heb redelijk grote borsten en dat zie je meestal niet zo goed, maar als ik een taillerok aan doe dan valt het heel erg op, TE erg. Dus dan is dat misschien ook wel zo bij meisjes die wat minder hebben.

-

ik vind het wel mooi als je een beetje boezem hebt.

thanks voor de reacties! :grinning:

trek er een aan en kijk of het mooi staat, of vraag aan iemand die eerlijk gaat zijn of het mooit staat?

Je moet niet teveel, maar ook niet te weinig hebben. (:

Ik vind het zonder grote borsten wel kunnen hoor! Maar het ligt eigenlijk ook wel een beetje aan je hele figuur/houding soms
Dit model heeft ook niet opvallend veel maar het staat wel goed vind ik. Ze heeft wel heupen in die rok. Als er maar iets vorm te zien is

http://imagecache.asos.com/inv/T/28/192/643763/Denim/image1xl.jpg