Hey meiden…
Ik ga nu al sinds februari naar de sportschool (2-3x per week) daar doe ik cardio maar voornamelijk veel krachttraining. Ik merk heel veel verandering aan mijn lichaam, zo ben ik een stukje slanker geworden. Ik ben 1.65 en woog eerst altijd rond de 55 kilo en nu zit ik rond de 50. Daarnaast zijn mijn spieren (voornamelijk in mijn benen) groter geworden. Maar nu is er ook een downside. Ik merk dat mijn bh’s ietsje losser zitten, ik had eerst een 75C en denk dat het nu meer naar een B-cup neigt. Mijn vriend zegt ook dat hij het merkt, en hij zegt dat het hem helemaal niks uitmaakt. Toch boeit het mij wèl weer een beetje, naast het feit dat ik behoorlijk wat bh’s heb en het zonde vind om deze weg te doen, vind ik het ook jammer dat mijn borsten kleiner zijn geworden.
Nu dus mijn vraag: zijn er meer meiden die dit hebben ervaren? Zijn er oplossingen voor, zoals bepaalde oefeningen doen, of juist bepaalde te mijden? Of zijn er misschien bepaalde etenswaren die de borstgroei stimuleren of de borsten wat doen opzwellen?
Ik ben trouwens 18 jaar en ben al sinds mijn 9e ongesteld dus denk niet dat mijn borsten nog veel zullen groeien vanuit mijn puberteit.
Heel erg bedankt alvast .