Borsten groter maken uit jezelf?

ik zat eens te googlen en ik kwam op een site om zelf grotere borsten te krijgen,
daar stond ;

[b]- masseer je borsten

• eet veel anijs
  • drink veel zuivel[/b]

geloven jullie dit nou ?
ik weet het niet hoor je wacht toch gewoon tot ze groeien ?

Ze groeien vanzelf wel, gewoon geduld hebben :slightly_smiling_face:

Auch, masseren lijkt me pijn doen.
Het werkt denk ik niet…

Ik denk niet dat het helpt.
Maar je kan het natuurlijk altijd proberen! :grinning:

Ik denk het niet

Ik dacht ook iets van lavendel … Ik weet het niet meer Up.

Mwah, ik weet niet of die dingen echt werken. Ik drink bijv. best veel zuivel, mijn hele leven al, maar ik heb cup A :’)
En masseren… tja, ik geloof niet dat dat echt verschil maakt.

Why?

Nja, als ze nog groeien dan horen ze pijn te doen als je er hard op drukt xd.

.

Masseren is toch niet hard drukken? + Ze hoeven niet aldoor pijn te doen als ze nog groeien. Alleen in de periodes dat ze daadwerkelijk aan het groeien zijn. In de ‘rustperiodes’ om het zo maar even te noemen hoeven ze geen pijn te doen.

Haha okee, dan zijn mijne blijkbaar altijd in volle groei. Ook al zie je daar niet veel van xd.

Ik ben 17, heb daar geen vertrouwen meer in hoor D:

Dus het doet ook pijn als je vriend aan je borsten zit :’)? Hahaha

(Omdat je zegt dat t pijn doet als je er op drukt) :stuck_out_tongue:

Zuivel weet ik niet, de andere 2 zijn te verklaren! Anijs bevat een of ander stofje wat de aanmaak van bepaalde vrouwelijke groeihormonen stimuleert (dan krijg je dus ook wat meer vet op je heupen waarschijnlijk), haha ik heb geen idee of dat bij iedereen werkt maar heb het ooit een gelezen!

En massage kan de vetopslag in je borsten stimuleren… kan sowieso geen kwaad om te proberen want het is sowieso goed voor de doorbloeding :wink:

Maargoed, ik zou er niet vanuit gaan dat het super veel verschil zou maken, want dan zouden die feiten wel bekender zijn ;p

Mijn zus haar borsten begonnen pas op haar 16e te groeien en nu heeft ze een volle E-cup. Ik vind zelf kleine borsten mooier bij slanke meisjes dan grote.

nou sinds een 4maandjes heb ik een vaste relatie, en hij kan maar niet van mijn borsten afblijven, maar wat is nou, ik stapte laatst de douche in, en t leek wel alsof ze groter waren geworden! en mijn bh´s vallen nu ook kleiner uit xD echt weird, ik vertelde het hem ook en hij voelde zich helemaal ‘the man’ omdat hij het had gedaan xD

^hahahaha Maar het klopt wel, door masseren e.d gaat stroomt er meer bloed door je borsten heen en kunnen ze dacht ik een halve cup groter worden.

Bij mij groeien ze ook nog.

OT: Ik geloof het niet.