Borsten en Potloodtest, slaag jij nog?

Potloodtest: aan de hand van een potlood kun je zien of je borsten hangen of niet.
Dus je doet een potlood onder je borst, valt het potlood op de grond, dan heb je geen hang borsten (en ben je dus “geslaagd”. Valt het potlood niet, dan hangen je borsten een beetje.
Moet wel zeggen dat grote borsten eerder “hangen” :stuck_out_tongue:
Er daar is trouwens niets mis mee, het is gewoon een test.

Zet hier of je nog slaagt, hoe oud je bent, en welke maat je hebt en wat je van de uitslag vind.

Ik begin wel:

75D
20 jaar
Ik slaag bij een wel, en eentje net niet.
Ik vind het nog een mooi resultaat :stuck_out_tongue:

Ik heb 75B dus het zou wel erg zijn als ik niet zou slagen:P
Heb het trouwens nog niet geprobeerd;)

Niet geslaagd

Ja logisch he dat me mijne hangen met F… sorry maar dit vind ik echt nutteloos

Beetje vreemd al je met A of B een potlood kan vast houden tenzij het thee zakjes moeten zijn…

Ik slaag, ben 10 kilo afgevallen en hoewel je dat bijna niet ziet heb ik wel een cupmaat kleiner gekregen, heb nog maar 75A :rage:

geslaagd

Ehm ik weet gewoon dat ze hangen… mja ik heb een dochter gekregen, zo’n 6 jaar geleden xD Ik vind je uitleg over hoe je de test moet doen ook een beetje vaag. Dus als het potlood je borsten vasthoud heb je hangborsten… =D

Geslaagd ;

75C/70D , 16 jaar

Je hebt gelijk, had het van internet. Ik heb het aangepast, mischien is het zo duidelijker :slightly_smiling_face:

Niet geslaagd
70E, 14 jaar

Borsten groeien nog een tijdje door hoor :wink: En met een A cup is ook niet mis. Dan kun je van die leuke topjes aan, die zijn mij steeds te klein.

geslaagd! 75C, 16 jaar.

Ik heb cup aa/a. Echt niks. Je kan er niet eens een potlood onder stoppen.

Niet geprobeerd ik heb geen zin om me hier even uit te kleden :’)
Maar ik weet gewoon bijna zeker dat ik niet slaag. Ik heb 75D en ben 17 jaar.

Ik precies hetzelfde, ik ben 18 jaar.

haha, zoiets is bij mij dus onmogelijk

niet geslaagd;p 16 jaar en 75E

+ 1

Nouja ik heb wel IETS, maar er kan geen potlood onder iig.

Ik heb 75A dus ja, ik slaag. Volgens mij zijn ze er gewoon te klein voor. Ben 17 :stuck_out_tongue:

Ik slaag :stuck_out_tongue:
Pastook geen potlood onder,

12 & 75B.