borsten dringende vraag

aangezien het al bijna zomer begint te worden begin ik me er steeds weer drukker om te maken. er zijn al honderden topics over maar ik moet dit gewoon even weten.
Bestaat er iets om je borsten groter te maken? Ik pas nu namelijk net in cup aa en geen een bikini zit mooi en alle mooie bh’s pas ik ook nog niet in. Ik zit er echt mee! al mijn vriendinnen die een jaartje geleden dezelfde maat nog hadden zijn nu allemaal 1 of 2 maten al doorgegroeid. :S
ik had wel gehoord dat van de pil je borsten kunnen gaan groeien maar welke pil gebruiken jullie daar dan voor?
En zijn er nog andere manieren?
alvast heeeeeel erg bedankt
ik ben trouwens 15 bijna 16.

Vulling ?

ik zou gewoon even wachten voordat je vanalles gaat slikken. Je bent pas 15 en je zit nog midden in de groei. Als je straks 18 bent en dan nog steeds cup AA hebt, kun je nog altijd besluiten om die pil te slikken. BTW, er zijn genoeg meisjes die 15 zijn en nog geen/amper borsten hebben.

ik heb ook 70A/75A
maar het past bij me lichaam dus heb er geen probleem mee.

Je kan de anti-conceptie pil gebruiken heb ik ooit gehoord.
(en gewoon even terzijde maar waarom verglijken veel meisjes hier zichzelf met hun vriendinnen?)

Ik heb zelf een A en dat vind ik geen echt probleem,
misschien ben je gewoon een laatbloeier je groeit toch sowieso nog tot je 18de?

Van de pil gaan je borsten niet groeien. Helaas bestaan er geen andere trucs om je borsten groter te maken dan plastische chirurgie. Het is misschien vervelend voor je dat de kleine borsten hebt, maar als je nou echt goed nadenkt; is dat nou wel zo belangrijk? Je bent wie je bent en het hebben van grotere borsten verandert daar niks aan. Het staat misschien leuker in een truitje (en daar bestaan vullingen of speciale wonderbeha’s voor), maar ik heb het veel gezelliger met leuke meiden met kleine borsten dan arrogante meiden met grote jetsers en kleine hersenen! Geniet ervan dat je gezond bent en mooi zoals je bent!

Ik heb van een klasgenote gehoord dat je je borsten elke dag moet masseren ofzo. Niet dat ik dat doe xD

Dit ja.

Verder bestaan hier topics over, zoekfunctie gebruiken aub.