Borsten&billen

Hoiii, ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb kleine borsten :frowning_face:. Sommige meisjes uit mijn klas hebben echt grote borsten en ik vind dat echt mooi maar ik heb dat helaas niet. Ik heb ook geen kont en best dunne benen. Soms noemen jongens mij plank en dat vind ik echt niet leuk en het maakt me onzeker. Hoe krijg ik grotere borsten ( ik denk dat dat niet kan maar ik vraag het gewoon xd) en hoe krijg ik een grotere kont en dikkere benen.
Alvast dankjullie well <3

Wacht eerst maar tot je uitgegroeid bent voordat je van alles gaat proberen dat niet werkt. Je bent nog lang niet klaar met groeien. Er zijn geen middeltjes om je borsten te laten groeien, behalve zwanger raken en borstvoeding geven. Je kont kan je veranderen door te fitnessen of squatten. Maar dat moet dan dagelijks.

Trouwens, je hoeft je nergens voor te schamen. Ik ben 23 en loop nog steeds rond met maat AA.

Helemaal eens met Rockabye.

Op mijn 13e was er bij mij zelfs nog geen sprake van borsten. Maak je er niet te druk om, die komen wel met de jaren. Verder kan je je benen of kont wat ‘veranderen’ met allerlei fitnessoefeningen. Maar zoals eerder gezegd: je bent helemaal nog niet volgroeid. Binnen twee jaar zal je lichaam er al heel anders uitzien dan nu.

Aankomen werkt bij mij :’)
Weet niet of je een gezond gewicht hebt?

Ik ben trouwens 19 met cup AA dus schaam je niet!

Mijn borsten gingen pas groeien op m’n 15e!

Jeetje je bent 13, komt vanzelf wel. Ik kan me echt niet voorstellen dat 13-jarigen (dus ook de mensen die haar plank noemen) dit zo ontzettend belangrijk vinden?

Gewoon afwachten,
Sommige meisjes hebben het nou eenmaal eerder.
Je krijgt het vanzelf ook!

Dit ja. Ik vind het echt belachelijk.

Je bent pas dertien, dus er kan nog zoveel gebeuren. Ik zou mij daar echt geen zorgen over maken.

Dikkere benen? Ik haat dat echt aan mezelf hahah. Maarja iedereen is zichzelf en verder hoef jij je nergens druk om te maken omdat je 13 bent en heus nog wel groeit :wink: