Borstbeen

Ik heb cup 70AA, heel klein dus, maar ik heb ook het idee dat mijn borsten een beetje raar zijn want bij mij zit er zegmaar echt een borstbeen tussen. Ze kunnen zegmaar ook niet tegen elkaar aan, als iemand zijn armen over elkaar doet ofzo drukken de borsten zegmaar tegen elkaar aan maar bij mij zie je dan echt van links en rechts twee lijnen naar elkaar toe lopen. Ze groeien/zitten dus niet naast elkaar maar er zit echt een leeg stuk (borstbeen) tussen. Hebben meer mensen dat of heeft het ermee te maken dat ze zo klein zijn of wat?

Is heel normaal. Ik heb B en heb ook veel ruimte er tussen. :’)

Dat is volgens mij best normaal hoor :slightly_smiling_face: bij mij kan je mn borstbeen ook zien. Ik heb eigenlijk 70B maar dat bestaat niet dus zit ik altijd met 75B die niet goed aansluit -.-

Ik heb dat ook! Ik vind het bij mezelf niet zo mooi, maar met een goeie stevige bh zit het prima bij mij (:

H&M heeft 70B. :’)

Ik heb hetzelfde. Is heel normaal.
Ik heb 75 AA
Ook heel klein dus.
En veel ruimte ertussen

Klopt heb ze vanmiddag nog in mijn handen gehad.
En erg mooie trouwens.

oh dank je o: ik vind het echt heel vervelend dat ik tot nu toe maar 1 bh heb die wel normaal past :s ik ben best dun en ik kan er niets aan doen echt frustrerend.

Oeh inderdaad leuk, ik heb even online gegeken :slightly_smiling_face:

Same problem heb ook 70B!

hunkemoller heeft ook 70b.

Ik had eerst 65d, echt een rotmaat nergens hadden ze hem, ondertussen heb ik nu 70c/d, is gelukkig makkelijker te vinden.

Dank jullie voor de hulp :grinning: