Born this way

hey, heb net Glee gekeken en het onderwerp was: born this way.

waar ben jij mee geboren waar je toch wel tevreden mee bent, hoewel je dat niet altijd was?

ik ben nu redelijk tevreden met mijn figuur, na jaren van eetstoornissen.
en jullie?

Ik ben geboren met het vermogen mijn topictitel in kleine letters te typen.

ik heb een hele hoge stem (en heel grappig )
heel lang ergerde ik mij eraan, maar nu ben ik er trots op :grinning:
verder vond ik mezelf altijd dik, en nu ben ik blij met mijn lichaam

Na heel lang nadenken snapte ik hem eindelijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

M’n lichaam, ik vond het altijd veel te dun en lelijk, maar ik ben er wel aan gewend, en ik ben er wel blij mee :wink: Meestal. lang niet altijd.

hahahahahahaah daar moest ik even hardop om lachen

Goed topic vind ik dit, vond de glee aflevering ook geweldig. Vooral door die shirtjes aan het einde. Maar ik zou zeggen, net als rachel mijn neus.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb rode plekjes aan 1 kant van mn nek. Iedereen die my voor de eerste keer ziet denkt dat het zuigzoenen zijn maar dat is het niet :wink:
Ik heb me er jaren aan geërgerd maar een lange tijd geleden besefte ik dat ik er toch niks aan kan doen, ik zit er voor altijd mee. En nu aanvaard ik het gewoon als iets dat bij mij hoort.

ik vond mezelf altijd te dun.
nu heb ik het geaccepteert

Mijn neus denk ik.

Ik ben niet heel erg ontevreden over mezelf ofzo, behalve t feit dat ik wel echt te zwaar ben, maar daar werk ik nu aan, maar ik heb niet iets waarvan ik denk, dat is nou echt mooi aan mij.

Ik ben gewoon gewoon gemiddeld ofzo, en dat vind ik wel ok :stuck_out_tongue:

Mezelf in het algemeen, denk ik… Mijn zelfbeeld is echt heel mijn leven al laag geweest maar sinds een paar maanden voel ik me wel goed over mezelf. Beter dan ik me ooit heb gevoeld in ieder geval.

precies hetzelfde hier!

Ik heb gewoon een eh, apart hoofd en grote ogen. Werd vroeger wel eens fisheye genoemd waardoor ik het zelf ook niet mooi vond. Maar tegenwoordig hoor ik er alleen maar leuke dingen over en ben ik er best blij mee!

Ik was niet zo tevreden over mijn neus, maar ik heb het maar geaccepteerd

ik heb over heel de binnenkant van mijn handen (en onderkant van mijn voeten) eelt. al heel mijn leven, het zit in onze familie. ik heb er wel steeds minder moeite mee, maar toch elke keer als ik iemand voor het eerst ontmoet krijg ik er reacties over.

Leuk topic. (:

Mijn haar. Vroeger was ik er superonzeker over, maar eigenlijk besef ik dat ik eigenlijk wel mooi haar heb.
En ohja, ik ben heel klein, maar dat ben ik nu eenmaal. (:
Dikke pech als anderen er problemen mee hebben.