Borduren

ja daar ben ik gek op

heb net mijn nijntje klaar :

http://94.100.114.17/737500001-737550000/737515401-737515500/737515436_5_ZKrL.jpeg

en nu bezig met deze :grinning:

http://94.100.115.39/743500001-743550000/743509701-743509800/743509707_5_HgmJ.jpeg

zijn er meer die borduren ? :slightly_smiling_face:

hahah tijdensn mijn stage bij mensen met een verstandelijke beperking zat er een vrouw in die woongroep die deed ´borduren´ (zover ze dat kon haha) en ze vroeg altijd of ik wou helpen. Nou dat waren altijd 2 dezelfde steken en voor de rest bakte ik er niks van hahah.

Maar jij kunt het wel! Ziet er leuk uit:)

ik niet.

ziet er wel leuk uit! :grinning:
en die wolf… moeilijk!

maar heb je over nijntje 4 jaar gedaan? (omdat er '05 staat xD)

Is het niet dat die benjamin die dag is geboren ? :slightly_smiling_face:

Wow, hij is mooi geworden hoor!
Ja, ik borduur ook weleens.
Ben nu bezig met iets voor mijn ouders, die zijn in december 25 jaar getrouwd.

Maar ik heb een keertje een bij gemaakt xd

Ik wil het eigenlijk wel doen/leren ^.^
Als je die met die wolf af hebt, moet je hem laten zien! Volgens mij ziet dat er kei vet uit =D

Ik heb wel eens ooit kruissteekjes gedaan ja… een kat ofzoiets. Wil nu met kraaltjes gaan borduren als ik de tijd kan vinden.

Borduren is voor oma’s, maar toch wil ik het ook kunnen. Maar ik ben wel een beetje lui, dus ik denk niet lang vol zal houden.

Op de basisschool heb ik een keer een borduurwerkje gemaakt met mijn naam (was ik erg trots op =P) en dat heb ik toen aan mijn oma gegeven op haar verjaardag =) Maar daarna heb ik nooit meer geborduurd.

Jouw Nijntje is trouwens mooi!

hallo

ik vind het een leuke hobby, en niet alleen voor oudere mensen omdat er ook super leuke moderne dingen zijn. En met kralen is inderdaad leuk ik ben lid van borduur blad en zit nu ook een indianen vrouw in met kraaltjes echt leuk.

En nee ik heb niet 4 jaar over die nijntje gedaan :stuck_out_tongue: ong 3 weken :slightly_smiling_face:
En die wolf zal ik als ik een blz af heb wel een foto plaatjes:D het zijn 16 blz niet a4tjes vol hoor soms ook een hoek stuk of een half a4.

Ik hou jullie op de hoogte
en leuk dat er toch reacties op mijn topic zijn dacht eerst van er kom niks maar toch wel leuk man :grinning:

groetjes

sjoerdje :kissing:

Ik ben bezig met een letterlap (met garen én kraaltjes!) en met een borduurpakket van Marjolein Bastin. Erg leuk om te doen. Moet er wel bij zeggen dat het op dit moment op een laag pitje staat, maar ben er toch af en toe mee bezig :slightly_smiling_face:.

ik vind het wel leuk… maar moet wel een patroon hebben hahaha… zou het niet zo van een plaatje kunnen doen

Ooh die wolf is echt geweldig!

Ben je al ver? (Als het 16 blaadjes zijn zal het wel enorm lang duren, haha.)

Mijn moeder borduurde ook, die heeft echt enorm veel gemaakt.
Nu hangen er 2 ‘‘vlindermeisjes’’ van Dag & Nacht boven de bank, ook enorm mooi.

Je moet het maar kunnen en het geduld hebben, dat zou ik echt niet kunnen denk ik.

Ik wil ook wel beginnen en die wolf lijkt me egt heel moeilijk als ie klaar is wil ik hem egt graag zienn :relieved:

ik heb een paar jaar gelede geborduurd. Maar na 2 maanden vond ik er echt niks meer aan. Ik deed een moeilijke, met heel veel verschillende tinten enzo. En het is eigenlijk altijd hetzelfde, dus het werd saai :s Ik was ook nog maar op de helft :l Maar die nijntje is echt cute <3

eeey girls

leuke berichtjes allemaal:D
heb bijna 1 blz af dan laat ikm wel ff zien:D

en ja tis ook veel werk :stuck_out_tongue: en ben zeker en jaar bezig denk ik :slightly_smiling_face:
hoop minder lang:P heb nu ong 1400 kruisjes gedaan :wink: en das nog maar 1 blz
maar op zich heb ik niet zo’n hele moeilijk ken wel moeilijkere :stuck_out_tongue:
mja hier zitten ook veel kleurtinten in :slightly_smiling_face:

er zit veel confetti in , dat is dat er in 1 blokje ( blokje bestaat uit 100 kruisjes) veel verschillende kleuren zitten. Dat heb ik meteen op de 1ste blz al veel:P

mja als jullie willen borduren en een makkelijk patroon willen? stuur me een berichtje met wat je wil ik heb veeeeel patronen :stuck_out_tongue:

en heb een goed verkoop adres waar e de draden voor 36 cent kan kopen ( ze zijn in de winkel 2.40 (DMC garen))
en dat scheelt je echt super veel geld:D

http://94.100.113.74/767400001-767450000/767439001-767439100/767439029_5_fNya.jpeg

Hij is bijna klaar blz 1:P

ziet er goed uit ^^ knap!

en ik ben nogal blond :'D (benjamin '05 reactie)

Ohmygod, die wolf begint echt gaaf te worden!

(Heb je misschien het patroontje voor me? :$)