Borden maken voor bejaardetehuis

Een aantal jaar geleden heb ik, waar mijn moeder werkt, borden gemaakt van ‘welkom thuis’ en ‘gefeliciteerd’. Nu is mij gevraagd of ik dit nogmaals wou doen omdat de andere aan het verslijten zijn.

Nu is mijn vraag of julie leuke ideeen hebben of voorbeeld/inspiratie plaatjes.

Ik heb al 8 grote vellen dik papier gehaald, en die moeten allemaal vol komen…
dus 4 borden ‘welkom thuis’ en 4 ‘gefeliciteerd’.
Dus wat kan ik er op maken wat leuk is voor bejaarden…

Hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb =]

typ welcome home in bij google?

Nee sorry maar ik( en de andere 27 met mij die dit hebben gelezen maar niet gereageerd denk ik ook) weet niet zo goed wat je nu precies ermee wil. Ik weet ook niet hoe de vorige borden eruit zagen natuurlijk.
Wil je van ons kleuren of lettertypen horen? Of tips wat je er nog bij kan schrijven/schilderen/drukken??

wat ik er op kan knutselen / tekenen, of warmee ik het verder kan versieren.
is toch geen moeilijke vraag… =P

Maar het is voor een bejaardetehuis?
Nouja, ik zou het niet leuk vinden om naar een bejaarde tehuis te gaan en borden zien met “Welkom thuis!” maar oke.

Maar verder snap ik het nog steeds niet? Ik bedoel… je wilt borden met “Gefeliciteerd” en “welkom thuis”. Dan ben je toch klaar? ;p
Sorry voor mijn trage begrip.

Misschien een huisje, of een paal met van die kleine bordjes eraan waarop staat: ‘Thuis’ ofzo.

Dit bedoel ik:

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQm9qfJGR08a_6EN7lST0sfvNP4oOqd03nDH3pdJl87S0E3yFfGhIVvPoIU

alleen gefeliciteerd enzo is ook zo saai xD
maar anders laat maar… ga zelf wel wat bedenken om er omheen te tekenen/maken

en welkom thuis vinden die mensen juist leuk, als ze een tijdje in het ziekenhuis hebben gelegen enz =]

hahaha