Bordeauxrode laarsjes maat 38!

Hoi meiden!

Ik verkoop mijn bordeauxrode laarsjes. Ik heb ze gekocht voor €89,95 bij de Amigo. Ik heb ze 1 keer binnen gedragen maar ik vind ze toch niet bij me passen dus zou het zonde zijn als ik ze niet aan iemand anders kan verkopen!

Bij een bod van €70,- of hoger betaal ik de verzendkosten!

Leuke laarsjes! Maar je mag maar 1 verkooptopic hebben :wink:
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/belangrijk-verkoopregels-en-tips-256762.0.html

Oh haha die andere is heel oud! Dus dan verwijder ik die wel :slightly_smiling_face:

Ik kan nergens vinden hoe dat moet!

Up :upside_down_face:

Doe een leuk bod!

Up :slightly_smiling_face:

Wat wil je ervoor? Ik zoek ze al heel lang :grinning:

Dat is aan jou! Doe je een bod hoger dan 70 euro dan ben ik zeker bereid om de verzendkosten te betalen :slightly_smiling_face:

Aiai, mijn budget is niet zo hoog haha! Heb mijn loon al bijna versnoept helaas!

Wat zou je ervoor willen betalen dan?

Iemand anders? :slightly_smiling_face:

Je kan ze beter op marktplaats zetten! Denk dat je er hier max 20-25 voor zal krijgen! :slightly_smiling_face:

Ik heb ze ook op Marktplaats, daar loopt het ook niet zo hard… Maar ik zie wel vaak dat hier toch wel hoog geboden wordt. Vaak door wat oudere meiden met een groter budget, i.p.v. de ‘eurojagende meiden’ om het zo even te zeggen haha :slightly_smiling_face: maar er mag echt gerust ook lager geboden worden hoor!

Up :slightly_smiling_face: