boozyshop

hey allemaal :slightly_smiling_face: ik hoor veel over de webshop boozyshop en ik wil graag een paar dingen daarvan bestellen. dat zou voor een vrij hoog bedrag zijn (ik heb een sigma kwastenset op het oog) dus ik wou eerst even weten of er hier meiden zijn die er al van besteld hebben. is die site betrouwbaar? en is de service goed (snelle verzending etc?)? xx

Ik heb er geen ervaring mee, upje dus!

over de service weet ik niks, maar het is iig wel betrouwbaar!

heb je er al van besteld dan?

klinkt als een drank winkel

haha ja dat dacht ook eigk de eerste keer dat ik de naam hoorde :grinning: maar tis gewoon een webshop: www.boozyshop.nl

Boozyshop is zeker betrouwbaar, en als de levering iets later word mailen ze je netjes en krijg je er een kadotje bij =] Ik had nagellak besteld en die kwam te laat toen kreeg ik een gratis lippenstift erbij :slightly_smiling_face:

^ha, wat een leuke regeling xD
Zou het niet erg vinden als het dan ietsjes te laat is.

dank je voor je reactie art! wat is de normale leveringstermijn volgens jou? (ik woon wel in België maar dat zal dan een dagje later zijn dan voor Nederland)

Euhm ik geloof dat het 6dagen was

Ik heb vandaag mijn konad stempels ontvangen! zondag besteld, dus opzich best een snelle levering! Dus zeker de moeite waard (:

dankje :slightly_smiling_face:

nee, daarom zet ik er ook bij dat ik niets over de service weet :wink: Maar ik ken de eigenaresse en ze regelt ook vaak acties met sites als beautygloss enzo (:

ooh fijn!

boozyshop is betrouwbaar, ik koop er wel vaker wat!

Ik heb er ook wel eens wat besteld, redelijk snel en alles heel netjes verpakt enzo :slightly_smiling_face:. Harstikke betrouwbaar.

:laughing:

super betrouwbaar en snelle levering!

okay thanks voor de reacties meiden, dat wordt bestellen :grinning:

Het is betrouwbaar