Boot :')

Ik vroeg me eigenlijk af wie hier (waarschijnlijk de ouders ofcourse, maar alsnog) een boot heeft. Zelf hebben wij er twee: zo’n oud vissersbootje met een motortje :see_no_evil: en een jachtje van 10 meter. Met die laatste gaan we altijd op vakantie -want er zit keuken, bandkamer, woonkamertje en 4 bedden in-, maar iedereen is altijd zo verbaasd als ik zeg: Ja, ik ga met de boot weg.

Dus wie hebben hier een boot? Zeilboot, speedboot, roeiboot, woonboot :ninja: , beroepsvaartboot (ja, die kan je hebben en op wonen), jacht voor plezier, weet ik het. Zolang het geen opblaasbaar ding is of op schaal gemaakt houtje x’D

En waar gaan jullie dan heen? Buitenland of alleen Nederland/België. En vinden jullie het leuk om een boot te hebben en er mee weg te gaan?

ik heb een opblaasboot

wij hebben net een nieuwe speedboot gekocht(:

Wij hadden er vroeger een, een Katamaran, maar die is verkocht want dat werkt niet echt met 3 kleine kinderen xD
Aantal jaar geleden hadden we een piraatje gekocht, maar die hebben we iets van 3 jaar geleden weggegooid xD

wij hebben een polyesterboot =P haha

ik wil ook een boot. ik heb niet eens een opblaasbootje :frowning_face:

opblaasboot, zwembad waar je misschien wel het water mee in kan !

Dat is zo chill xO
Een vriendin van me had vroeger zo’n jacht, en toen gingen we altijd in zee ernaartoe zwemmen…

Mijn vader wil een doerak… een DOERAK.

Oké ik weet niet precies wat het iss, maar het ziet er niet zo leuk uit. Maargoed, zodra ik lekker kan zonnen erop vind ik het wel best.

Ik heb een zeilboot van 7 meter. Eerst had ik zo’n klein optimistje, van 2 meter ofzo, super leuk maar die werd een beetje te klein voor mij.

jaaa, me buren heben een roeiboot en toen mochten we er in varen.

we konden alleen geen peddels vinden, en toen lagen er bij de overburen eentje, dus hebben we een stukje peddelloos gevaren (en hard hopen dat we aan de overkant zouden komen) maar toen hadden we maar 1 peddel omdat die ander ging niet los en toen wouden we naar een andere peddel varen die 30 meter verderop bij een huis lag maar dat varen ging niet zo goed met 1 peddel en toen waren we daar en toen wouden we eigenlijk al weer terug maarja dan kan je die peddel niet meenemen duss moesten we weer met 1 peddel terug, peddel terug gelegd en moesten we weer een stuk peddelloos.

maar we hebben wel gelachen. :’)

om toh het maar even over echte boten te heben, jaaa, ik heb er een keer op gevaren, de boot van kennissen. maar die is verkocht. die was wel echt onwijs groot…
en mn ouders hadden ooit een klein zeilbootje, toen een paar surfplanken enz.
nu is het allemaal weg, want mevrouw ‘het kind’ is zeeziek op zowat alles en vind surfen niet leuk en de zee eng. haha, vinden mn ouders echt leuk, mij als kind.
ik word nog misselijk op een speedboot.

alleen yetski’s zijn onwijs lachen. :grinning:

wij hebben een (vind ik) grote zeilboot.
En een schouw (weet niet hoe je het schrijft)
En een speedbootje, en me ouders willen nog een skutsje kopen denk niet dat veel mensen hier weten wat dat is.
xx

een doerak is cool haha ben een keertje meegeweest met mensen die zo’n ding hadden.
x

Doerakken zijn geinig x’D

& boven deze post: een Skutsje is toch een zeilboot met van die zwaarden, of is dat weer iets anders?? Want die zijn echt vet.

De vriend van mijn moeder heeft een boot, een grote zeilboot geloof ik. Maar ik weet niet precies hoe dat ding heet :'D En ik ben er nog nooit op geweest, maar zij hebben er geloof ik al mee gevaren.

mijn oom had vroeger een hele grote boot, en daar gingen we in de zomer altijd op. dan gingen wij zonnen en me pa & oom’s gingen vissen ahah. maar die is verkocht.

waarom zeg ik dit, hij is niet van mij (geweest)

m’n vader heeft ook een boot, waar we ook op kunnen slapen en alles.
& dat is leuk

Wij hebben ook een zeilboot, waarmee we al best vaak door heel Nederland hebben gevaren, of via de noordzee naar de waddeneilanden (woon in Zeeland)
en dat was altijd best gaaf! Ik was bij de sail2005 en volgend jaar wil ik er weer heen, was echt supergaaf!

Wij hebben een zeilboot, maar we hebben nog geen vaste ligplaats dus de laatste tijd hebben we er niet mee gevaren. Meestal gingen we of gewoon een stukje zeilen, of gewoon op de moter naar een strandje toe en dan zwemmen, bbq-en of picknicken! Dus dat was altijd wel gezellig!

Mijn oom en tante hebben ook een boot, en dan ga ik soms ook weleens mee, stukje varen in de biesbosch ofzo xD

Andere oom en tante hebben ook een zeilboot, maar die is wat groter dus dan mag ik weleens mee een weekendje naar zeeland en dan slaap ik ook op de boot. M’n neven kitesurfen dan en geven daar ook les in, 1x heb ik ook les gehad, andere keren gewoon gekeken!

I loveeeeee boten, varen & watersport! Dus misschien volgend jaar op zeilkamp of surf/beach kamp xD Lijkt me wel leuk!

Sorry voor dit lange verhaal, x