boos

Ik ben ineens heel erg boos, en ik heb echt de neiging om heel hard te gaan schreeuwen en shit. En om iedereen die mij ooit pijn gedaan heeft te vertellen wat ik van ze vind. Maar dat kan allemaal niet. Hoe word ik weer beetje rustig?

Sorry voor vaag verhaal…

Ben je boos? Pluk een roos.

Schrijf het op, ga even harlopen/

Zet hem op je hoed, dan ben je morgen weer goed :grinning:

Ga eventjes naar buiten

Ga ff een potje huilen een film kijken in het rond springen schreeuwen Op een kussen slaan en als net nodig vertel die mensen wat je van ze vind!

Ga hardlopen!

Hardlopen misschien? Alle frustratie eruit gooien op die manier? Dat werkt vaak voor mij, ook als ik daarvoor door de regen moet

Wauw, je was me voor

^ik kan nu niet meer naar buiten, maar ik ga wel slaan.

Keihard janken
Met dingen gooien
Ga schilderen of tekenen

languit op je bed liggen en keihard muziek aanzetten.

Het vanaf je af schrijven is ook een optie

ik ga met kussens gooien, in mijn kussen schreeuwen, en er in slaan. :’)
Ben ik blij dat ik een verzameling kussens heb haah,

ik snap je, ik ben vaak plotaseling boos, gewoon alle frustraties komen op elkaar, en dan weet ik niet meer wat ik ermee aan moet, ik verminder mijn boosheid op een foute manier, die voor mij wel werkt, maar niet ‘mag’. Ik doe mezelf pijn

Ik zou denk ik als tip geven op de grond springen, stampen en boksen of inderdaad ntegen een kussen slaan.

Heb je een bos vlakbij, ga er door heen rennen en schreeuwen. Moet het wel onbewoonbaar zijn :’)

Mijn manier is vaak: schrijven en keihard muziek aan!
Maar vaak weet ik ook niet hoe ik het weg krijg xD

Ik schreeuw altijd in mijn kussen, schrijf het van me af, sla tegen een kussen, zet keihard muziek aan en dans dan alle frustratie eruit, helpt meestal wel :stuck_out_tongue:

Ik ga atlijd ff hardlopen of vrolijke muziek met een beat luisteren, want van zielige muziek moet ik huilen of van boze muziek word ik nog bozer en tegen een kussen slaan helpt bij mij ook

xx