Boos worden

Om de volgende dag terug te gaan is inderdaad een beetje vreemd haha :stuck_out_tongue: En meestal is mn woede dan al gezakt, maar voel ik me er nog steeds rot over, en dan kan ik het al helemaal niet duidelijk meer zeggen… Of dan ga ik aan mezelf twijfelen of ik wel gelijk heb of dat ik me misschien aanstel, terwijl dat heus niet zo is, maar dan durf ik dus niet meer.

Dat heb ik zo vaak gehad. Toen dacht ik een keer van oeehh als diegene het nog een keer doet ik ga zo boos worden. En toen werd ik dat ook. Des noods ga je later naar die persoon toe en zeg je hoe gemeen je het eigenlijk wel niet vond. Gewoon zeggen: ‘Kan ik even met je praten, alleen?’

Schrijf het op. En je moet nooit aan jezelf twijvelen, gevoelens die je toen had waren er om een reden en komen terug als je er niet wat aan doet :wink:

Aargh, dat heb ik ook heel vaak. Echt zo irritant, want dan lig ik s’avonds in bed, en denk ik oh, ik had dat beter kunnen zeggen, of dat;p

Dit herken ik! Als ik bijvoorbeeld met iemand een discussie heb zit ik later nog te bedenken van: oh dat had ik ook wel kunnen zeggen!