boos vriendje

Haai meiden ik heb een probleem laatst had ik seks met me vriendje en daarna werd hij heel erg boos. Hij zei dat ik het nooit goed doe en begon mijn uit te schelden. Ik houd heel erg van hem maar ik ben ben bang dat hij me ook nog gaat slaan. Wat moet ik doen ik ben te bang om te confronteren. Ook wil hij graag met me op vakantie maar Ik mag het niet tegen mijn ouders zeggen. Is mijn achmedje een loverboy? Hijprobeert soms ook met me moeder te flirten en dat is nie fijn hoor maar ik weet echt niet wat te zeggen. soms doet seks ook zeer maar dan moet ik per se doorgaan. Hoe zorg ik ervoor dat Achmed weer van mij gaat houde? Zonder dat hij gaat slaan. meiden help alsjeblieft Ik zit hier al een tijdje mee

Uitmaken direct.

1e bericht… raar verhaal.

Maar ik zou het uitmaken als ik jou was, hij klinkt niet echt als een perfect vriendje. En BAH. met je moeder flirten? Dat is echt not done.

Maar we hebben het wel heel gezellig gehad en ik houd van hem. Wat als hij boos word en hij de foto’s van mij aan me vrienden laat zien?

Ik hoop zo dat je een trol bent, Maak het uit meid deze jongen is verkeerd bezig met je.

Achmedje HAHA sorry maar seriously ik denk dat je een troll bent

Meteen uitmaken. Hij is niet te vertrouwen en flirten met je moeder… Ieww. Of je maakt het uit en zoekt geen contact meermet hem of je gaat een x een goed gesprek hebben met hem. X

Maar eline hij heeft pikante foto’s van mij en wat is er mis met achmedje? Zo Noem ik hem altijd

haha precies dat dacht ik ook.

Een goed gesprek voeren met hem. Dat is het beste.

Bedankt Eline, jij helpt ten minste. Waarom doet de rest dat niet? Wat is een trol? Ik heb echt Hulp nodig!

Iedereen probeert te helpen hoor alleen het is wel beetje raar omdat je 4 berichten hebt en eigenlijk gewoon dom bent en dat je niet ziet hoe hij je behandeld dat je het niet wilt uitmaken.

Sommige meisjes zien dat niet. Liefde maakt blind :wink:. Het komt wel goed

Ik heb ook een ander account maar ik houd dit liever privé. Ik weet dat uitmaken het beste is, maar hoe?

Je hebt geen ander account. Tenzij je wil dat ik je e-mail adres ga gebruiken om te achterhalen wie je dan eigenlijk wel bent, zou ik mezelf eens heel gauw van dit forum afgooien. Want je e-mail adres laat in ieder geval niet veel te raden meer over. Eigenlijk jammer dat ik nog te integer ben om het gewoon op dit forum te gooien.

Loop naar hem toe: zeg: luister. Ik vertrouw je niet meer en je doet vervelend tegenover mij omdat je dreigt. Ik wil het uitmaken.

Trollie.

Waaaaaaaaaarom, wat doe je me aan. Nu ben ik nieuwsgierig.