Boos op m'n vriend

Ik ben echt boos op m’n vriend, en voel me ook wel gewoon heel erg gekwetst. Hij is zich van geen kwaad bewust, zegt dat ik me niet zo druk moet maken en dat iedereen hem aardig vindt en hij lief doet en hoe ik er dus bij kom om te zeggen dat ie kut doet :S Hij heeft me gisteravond beloofd dat we er vandaag op msn even over zouden praten aangezien hij in het buitenland is, maar k heb 'm nu al 2 smsjes gestuurd met de vraag wanneer hij dan online kan komen anders zit ik hier ook maar heel de dag wat te wachten, maar ik krijg geen reactie :S en nu voel ik me vrij hopeloos…hij is er trouwens voor werk, als 't goed is komt ie morgen sowieso terug.

Als ik 'm weeeer ga bellen voel ik me ook zo’n stalker.

Maar telkens als ik boos ben, dan houdt hij zich even stil in de hoop dat t dan wel weggaat, maar zo praten we dus nooit iets uit…

Oja, gisteravond zei hij dat ik niet zo jaloers moest doen :S Ik deed helemaal niet jaloers, ik ben gewoon boos omdat ie me weer eens t gevoel geeft dat ik niet belangrijk voor 'm ben.

Dus…moet ik 'm nou wel bellen of niet? Of gewoon even afwachten?

Afwachten. Via MSN iets uitpraten is sowieso niet goed, daarvoor moet je hem irl zien, dat is veel beter. Via MSN kunnen dingen nogal gauw verkeerd overkomen…

Waarom ben je boos op hem dan?
Omdat je het gevoel hebt niet belangrijk voor hem te zijn ??

Ik zou wachten tot morgen, anders flap je er in je boosheid misschien dingen uit waar je later spijt van krijgt.

Lang verhaal, 't komt er op neer dat ie van bepaalde dingen weet dat het me irriteert, en die dingen dan toch doet, omdat ie het dan grappig vindt ofzo :S
Dus gisteren weer, ik hem gewoon gezegd dat ie er mee moest ophouden, ging ie nóg een stapje verder, ik weer gezegd dat ie ermee moest ophouden, en toen ging ie nóg verder, dus toen heb ik 'm gebeld en heb ik gezegd dat ik het gewoon echt niet leuk vond, dat ik helemaal pissed was enzo, en hij alleen maar lachen :S
Dus hij neemt me gewoon niet serieus? En dan denk k: als ik echt belangrijk voor m was, dan zou ie toch niet moeten willen dat ik me rot voel en er iets aan moeten doen :S

ik zou er snel klaar mee zijn als ik niet serieus genomen zou worden…

K heb echt zin om m te smsen of te bellen maar t schiet niks op denk ik :frowning_face:

Als mijn vriend op die manier naar mij zou doen zou ik het gelijk uitmaken.
Hij lacht je gewoon hardstikke hard uit, hij neemt je niet serieus en geeft blijkbaar niet om je gevoelens.
Ik zou het echt niet pikken als iemand zo met mij zou doen.

Ja weetje, hij is zo tegenstrijdig :S Enerzijds is het dan: ik mis je, dat zegt toch genoeg?/ Ik zou willen dat je nu bij me was/ van die stomme cliché dingen á la “ik kijk nu naar de sterren, maar de stralendste ster ben jij” of zo’n onzin…
En anderzijds doet ie zo kut, al zegt ie zelf dat ie helemaal niet kut doet en dat ik me niet zo druk moet maken bla bla.

Ik zou hem vet hard gaan negeren; als hij echt bij je wil zijn laat
hij dan vanzelf wel iets van zich horen.

als je hem gaat bellen is dat alleen maar goed voor zn al veel te grote
ego. ;x

dan zou ik toch maar gewoon een keer wanneer jullie samen zijn met hem praten.
Hij doet echt vervelend en gemeen af en toen als ik zo lees wat je allemaal typt.
Ook best stom dat ie dat zelf ook niet doorheeft.

DUMPEN. D-U-M-P-E-N. Wat een piece of shit als ik dat zo hoor :slightly_smiling_face:

Nouja, ik belde/smste sowieso al niet veel, hij zocht wel altijd t contact ook ofzo, maar altijd als ik dan boos ben om iets ofzo, dan is HIJ ineens beledigd en dan ga ik maar sorry zeggen. Dan denk ik dan weer: jah miss was je ook wel onredelijk boos enz enz. Maar gisteren was gewoon de eerste keer ooit dat ik t gewoon zei via de telefoon. Want normaal zeg ik er hoogstens wat van op msn. Maar, mijn nadeel is gewoon, dat ik limburgs ben en hij komt uit Noord Holland, en hij vindt t dan sowieso al altijd grappig als ik iets zeg door mn accent. En dan snapt ie ook nog niet eens wat ie verkeerd heeft gedaan ofzo…nouja, ik weet t niet…ik wil 't gewoon eens duidelijk tegen m zeggen maar hij negeert me nu? :S Miss omdat ik m een haat-smsje heb gestuurd gisteravond…:stuck_out_tongue:

Ik zou het echt uitmaken, wat een lul zeg!

Een deel van me wil wel omdat dat misschien wel het beste is voor iedereen, maar anderzijds wil ik 'm toch niet kwijt als ik denk aan alle fijne dingen…
En bij hem is het zo, dat ik altijd ruzie krijg als ik 'm niet zie… ach ik weet t ook niet. Ik wil gewoon een goed gesprek met m over alles, t probleem is dat hij altijd “onderduikt” als wat is, en wacht totdat alles weer “goed” is.

hij houd gewoon van lol denk ik en misschien ben jij te snel aan gebrand… had ook zoiets en ik heb gezegd jij stopt met dat grappige gedoe en ik stop met boos doen en zo en dat werkt anders niet… succes

xx

Klopt, hij zegt ook vaak dat ik dingen te serieus opvat. Maar ik als ik toch tegen m zeg dat t me irriteert dan moet ie er toch mee ophouden lijkt me?
Oja, bijkomend feit: hij was dronken atm. Maar hij is zovaak dronken, dat ik het het verschil vergeet tussen zn gewone nuchtere persoon, en zn dronken persoon…

Dat van het accent slaat nergens op, daar moet hij dan toch al aan gewend zijn? Ik kom zelf uit Noord- Holland. De eerste keer is het lachen, daarna is het gewoon normaal. Praten in het echt, en anders negeren. Of een pauze inlassen. succes

mmm lastig ik zou praten en als hij niet wil praten dan zit er maar 1 ding op want dan is hij toch niet de ware . want als hij van jou houdt dan luisterd hij naar je !(niet Altijd maar wel vaak :stuck_out_tongue: mijn vriend luisterd ook niet altijd xD)

Ik zou het niet zomaar uitmaken, want nu ben je boos en lijkt het allemaal erger dan het is. Dan krijg je er later spijt van.
Eerst nog een poging doen tot uitpraten (in reallife)!