Boomboekenkast.

Hoihoi iedereen,
Ik mag over een paar maanden mijn kamer verven/opnieuw inrichten en dus was ik aan het zoeken naar leuke boekenkasten.
Ik had dus deze gezien die ik echt superleuk vind:

http://knockoffdecor.com/wp-content/uploads/2011/04/Tree-Bookshelf-3.jpg

Ik heb deze week vakantie dus wou ik hem zelf gaan maken.
Alleen heb ik een probleem met mijn kamer. De boom komt het leukste uit als je hem op een vlakke muur plaatst, alleen slaap ik op zolder dus is mijn grootste vlakke muur maar 1,50 m lang. Zou het leuk staan om daar de boom tegenaan te maken, of is het leuker om hem zegmaar met 1 zijkant tegen de muur aan te zetten en de rest naar het midden van mijn kamer te laten wijzen? (ja, beetje onduidelijk maar ik kan het niet anders uitleggen)

Liefs,

Oh die is leuuuuuk! Maar ok daar heb je niks aan :stuck_out_tongue:
Ik denk dat ik het tegen een muur wel mooier vind, maar misschien niet als je muur niet zo lang is… Je hebt niet zoveel aan mij geloof ik haha, sorry.

^Haha bedankt voor je reactie iniedergeval. Ik zou hem wel tegen de muur kunnen doen, maar ik weet niet of het leuk is alstie maar 1,50 hoog is…

Plat tegen de muur aan, als hij zo je kamer inwijst zal dat heel raar staan denk ik.

En dan noem je het toch ipv een boom een bosje? :grinning:

Haha een bosje ;p
Maar dat is toch niet handig met boeken pakken??

Waarom niet? Misschien kan je iets anders leuks doen?
Ik zag laatst iets heel leuks, zal even voor je zoeken of ik het nog kan vinden

Hebbes;

http://www.inrichting-huis.com/wp-content/afbeeldingen/read-your-bookcase.jpg

Maak het wat kleiner, maak er je naam van of gewoon ‘books’ of wat.
Is ook ene leuk idee, en je kan dat laag houden, dat je er ook nog dingen bovenop kan zetten.
Maar dat moet je natuurlijk zelf weten, zie het maar als een ideetje of een upje :stuck_out_tongue:

Haha dat was mijn tweede keuze geweest omdat die iets makkelijker te plaatsen is :stuck_out_tongue:
De orginele hoogte van die boom is 2 meter. Ik ga even aan mijn vader vragen of het mogelijk is ofzoiets en anders dan ga ik gewoon die Read Your Book Case maken, misschien met andere letters ofzo…

Echt een hele leuke boekenkast! Maar ik denk dat het nog wel lastig wordt om hem stevig te maken, vooral als hij niet goed aan de muur zit. Ik zou hem dus wel plat tegen de muur aan maken.

super leuk!

Ik ga binnenkort verhuizen ik heb hem gelijk opgeslagen ik en m,n moeder zijn er helemaal weg van ! Waarschijnlijk gaan we aan een kennis vragen die een hout bedrijf ofzow heeft of hij hem wil maken en dan gaan we hem zilver of roze spuiten ! Super leuk !´

Alleen ik heb geen antwoord op je vraag !

Je kan hem er toch ook inboren ofzow of gewoon dat hij op de grond staat, of heb ik nu allemaal rare ideeën ben echt niet handig met klussen !

Dubbelpost !

Ik heb even wat geprobeerd te tekenen, let niet op mijn goede 3d-inzicht en tekenkunsten xd

http://i39.tinypic.com/2uh8hlz.jpg

Ik heb dus naast mijn deur een soort ‘inhammetje’ met een vlakkere muur. alleen denkt mijn vader dat de boom dan minder mooi word. Hier kan ik de boom wel 2 meter maken, maar word hij wel een stuk smaller. Het inhammetje is in het echt ongeveer 1,30 meter breed.

^het is dus in het inhammetje of dat ik hem kleiner maak en hij max. 1,50 m groot word of een andere kast…

Ik zou het gewoon tegen de muur doen. Dat lijkt mij het meest praktisch, scheelt ruimte en anders vallen er ook boeken uit denk ik. Erg leuke kast trouwens.

Nu zit ik dus de twijfelen. In het inhammetje dat hij erg smal word en niet goed te zien is of 1tje van 1,50 m en dattie gewoon is zegmaar…

maar kan hij zeg maar niet gewoon op de grond staan zoals een tafel een een stoel ?

sorry als dit al gevraagd is:
Waar heb je die kast vandaan?