Hallo allemaal,
Ik ben Lisanne. Jullie zouden mij wellicht kunnen kennen van www.beautyblossom.nl, tevens was ik ook recensente van Adorablebooks.nl maar daar ben ik gestopt omdat dat totaal niet liep. We waren met zijn zevenen en er zijn er al 4 gestopt. Zegt genoeg denk ik zo.
Hoe dan ook vind ik het wel een beetje jammer want het schrijven van recensies en dergelijke sprak mij wel heel erg aan. Op mijn eigen blog hoef ik het niet te doen want dat wordt amper gelezen. Daarom wil ik dus een nieuwe boekenblog op zetten. Dit kan een succes worden, waarom? Simpel. Beautyblogs, modeblogs daar heb je er talloze van, daar is het dus moeilijk om van de grond te komen. Boekenblogs… die zijn er niet zo veel. In Nederland dan in ieder geval. Het is dus makkelijker om van de grond te komen en tuurlijk heeft het als nog tijd nodig maar met wat inzet moet je al een heel stuk komen.
Een boekenblog kan ik niet in mijn eentje runnen, zeker niet omdat ik ook al beautyblossom run. Daarom ben ik nu op zoek naar 6 dames die mee willen werken aan de boekenblog. Dat betekent dat we met zijn zevenen zijn en iedereen dan verantwoordelijk wordt voor een dag in de week.
Waar moet je aan denken bij een boekenblog?
»Het schrijven van recensies
»De mensen op de hoogte houden van nieuwe boeken die komen en dergelijke
»En verder alles wat met boeken te maken heeft.
Het is dus de bedoeling dat het een diverse blog wordt met veel ruimte voor nieuwe ideeën en creativiteit. Met de ene keer een recensie over een fantasy boek en de andere keer een roman of een spannende thriller of juist iets heel anders bijvoorbeeld wat er voor boeken aan zitten te komen of je doet iets met verfilmingen. Je kan het zo gek niet bedenken.
Ik kwam overigens spontaan op de naam Books & Kisses, afgeleid van Hugs & Kisses. Ik vond het wel een leuke naam.
Lees jij graag en denk jij dat je een dag in de week kan vullen met een artikel over boeken? Mail dan naar info@beautyblossom.nl of laat hier onder een reactie achter.
Liefs,
Lisanne