Boohoo.com?

Hey girls,
Aanstaande vrijdag heb ik een gala en daarvoor heb ik net een jurkje bestelt op Boohoo.com. Ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft, er staat namelijk dat het over 4 werkdagen aankomt, wat dus wel krap is. Komen ze meestal op tijd? Of liever zelfs iets vroeger? En zijn de maten meestal ook goed? Want stel dat ik hem nu niet pas, heb ik alsnog een probleempje haha.
Hoor het graag!
X

Mijn bestelling kwam na 1 week aan… en ze passen gewoon prima :slightly_smiling_face:

Maten zijn inderdaad altijd wel goed ja, alleen gaat het soms best wel snel stuk, heb een armband en een ketting niet eens om gehad of het was al kapot, en 2 broeken zijn ook deels kapot.

ik heb geloof ik 3 x wat bij boohoo besteld en alle 3 de keren kreeg ik mijn bestelling niet, overigens wel elke keer mijn geld gekregen. ik wil je niet bang maken ofzo maar die mogelijkheid dat dat gebeurt is er dus ook

Ik heb een aantal keer besteld en alle keren binnen een wek gekregen, ook nooit problemen gehad met de kwaliteit

Ik heb daar ook een keer een jurkje besteld en de maat klopte gewoon en de bestelling ook gewoon binnen de beloofde tijd binnen!

Ah oke, ik zat net toch even in de stress omdat ik het jurkje vrijdag aan wil en ik zag toen ik m ging ‘tracken’ dat het wellicht zaterdag aan zou komen, maar wat hebben ze een goeie klantenservice! Ik heb ze op Facebook een berichtje gestuurd en kreeg binnen 5 minuten antwoord dat ze het gecheckt hadden en het voor of op vrijdag aan zou komen. Heb er nu dus wel meer vertrouwen in haha!