Boodschap in een...fles!

Hallo!
Het lijkt me zo leuk om eens een briefje te schrijven ,in fles steken en in een rivier ofzo te gooien!
Ga ik eens doen!

Wat zouden jullie er allemaal opschrijven?
*emailadres/gsmnr

x tiny

een bemoedigende tekst :’)

Ik zou m’n levensverhaal erop schrijven :'D
Nee,sorry ik weet niks…

zie dit maar als een upje

hoi alles goed ?
bel me *nummer*

Dan heb je een wildvreemde aan de lijn.

Lijkt me vreemd, wie weet bij wie komt het wel terecht?
Of het komt gewoon niet terecht…
Je zou het wel best in het engels zetten…

Ik zou schrijven:
Ik wens jou alle goeds voor 2009

hahaha en dan wordt ie in 2050 ergens gevonden :grinning_face_with_smiling_eyes:

zover zal die fles wl ni gn xD

Ik heb wel een keer een fles gevonden, van een man die in engeland in de gevangenis zat… x’) Of naar de gevangenis ging, dat was 't… En hij schreef helemaal dat ie door Jezus was gered enzo… :q En dat ie vanaf nu het rechte pad op ging. Hahhah.
Ik weet niet of het echt was, maar het waren echt wee a4tjes volgeschreven zonder enige sarcastische toon… Wel erg mislukt als het een grapje was. :q

haha lijkt me geinig dat iemand um dan vind. ~

Dat wil ik ook eens doen! Haha, lijkt me dan echt grappig dat je bericht krijg. Ik zou er mijn email opzetten, en zeggen wie ik ben, wat ik doe, zoiets XD

Ik zou gewoon een of andere mooie mysterieuze quote/zin opschrijven, dat die persoon geen idee heeft van wie het komt, en dat die persoon echt gaat nadenken erover enzo :stuck_out_tongue:

*zoekt penbuddy :stuck_out_tongue:*

en dan je gegevens en al die onzin en je hobbys

en zet je er ook op als je geen intresse hebt stop het dan terug en gooi hem terug waar je hem gevonden hebt:P

Schrijf er een kort soort van ‘inspirerend’ gedichtje op.
En dat als ze m vinden je moeten emailen. (oke, voor t zelfde geld komtie ergens aan op de noordpool waar ze geen pc’s / internet hebben… )

Zet er op Hoe je heet en je msn ofzo.
en dan iets leuks dat als ze het in 2054 bijv terug vinden dat
je dan beroemd word.
HAHAHHA.
of gewoon dat iemand hem dan vind en je dan toevoegd op msn;0
waarschijnlijk is er dan iets veel koelers dan msn.
mja dan zijn wij rond de 60 ofzo en dan is het niet koel meer

mijn tekenleraar heeft ooit flessenpost gevonden toen hij in Frankrijk op vakantie was. de brief was in het engels en er stond een adres bij, dus mijn leraar stuurde een brief en ze hebben zo 10 jaar contact gehad. toen ging mijn leraar weer op vakantie naar Frankrijk en hij schreef dat in een brief. toen heeft hij hem ontmoet bij de haven. hij herkende hem aan een hoed die hij had beschreven in een brief. dus toen liep hij naar de man toe en zei: ik ben het, van de brieven! maar de man liep gewoon door, dus mijn leraar ging erachteraan, en toen ging de man eerst een fles bepaalde drank kopen, die ze alleen in Frankrijk hadden en daarna gingen ze ergens samen zitten en hebben ze ‘gepraat’. ‘gepraat’ ja, want de man was gehandicapt en kon niet praten, dus schreef hij steeds op wat hij wilde zeggen. best wel mooi zoiets. de man stuurde blijkbaar heel veel flessen de zee in en af en toe kreeg hij antwoord. maar daarna heeft mijn leraar nooit meer wat van hem gehoord.

dus misschien is je postadres een idee? (als je dat wil dan he!)

damn, lang verhaal. :open_mouth:

ik heb dat in groep 8 toen we op schoolreis naar schiermonnikoog gingen een keertje gedaan xD ik had mijn e-mail adres en alles er op gezet en geschreven dat ik op schoolreis was… ik heb nooit antwoord gekregen :’)

vertel wat over jezelf doe er een foto van jezelf bij!
vertel hoe je leeft enzo… en misschien word hij wel in het jaar 3000 ofzo gevonden !
en dan kom je in alle musea’s en ben je beroemd!
hahaXDsorry heb je waarschijnlijk niks aan
up!

leuk ideee

straks gaat iedereen het doen. hele zee vol flessen xD

ik heb dat ook een keer gedaan
wij hadden altijd een boot dus altijd genoeg water om je heen om dat te doen :wink: maar ook nooit antwoord gehad :wink:
mijn broer wel eens
maar dat was toen we ook op de boot waren en ook in flessenpost dus wss door mijn moeder gedaan ofzo xD
want het is wel heel toevallig dat jij net die fles vind die voor jouw is xD