Boobquake: vrouwen veroorzaken aardbevingen

prrimaa, ben maandag toch vrij.

moet je dan ook echt naar buiten ermee? xD

haha vette actie! maar ik denk dat onze school dat niet zo waardeerd :’]

Een statement heeft niet zoveel zin als niemand het ziet x]

Ja dan is zijn stelling ontkracht, maar wat dan? Hij kijkt gewoon neer op vrouwen, dat kan je toch niet veranderen. Het valt me overigens mee dat ie de borsten van alle vrouwen er niet laat afhakken (zal ie wel te veel plezier mee beleven, de hypocriet).

Ik snap niet waarom mensen er zo moeilijk over doen.

LianoPiano
En het is beter om helemaal niks te doen? Mensen zulke denigrerende uitspraken laten doen die een fundamenteel recht van vrouwen aantasten zonder een tegenactie, hoe ludiek en ‘zonder invloed’ ook?
Het gaat niet alleen om die stelling van die gast te ontkrachten en hem in verlegenheid te brengen, maar ook om te laten zien dat mensen niet zulke middeleeuwse denkbeelden kunnen verspreiden zonder tegenreactie.

@Kloot
Echt he? Het is niet alsof mensen gevraagd wordt om een puppy te slachten midden op straat.
Het is een grappige actie waar niemand last van ondervindt, dus waarom alle nay-sayers?

Ja dat is ook super positief het hele ‘yeah we laten hem wel eventjes zien…’ ’ wij zijn één’ bijv.), maar ik weet het niet.
Als het nou midden op de dam was ofzo (want dan zou die aardbeving in Amsterdam moeten zijn) dan was het wat… georganiseerder… wat eensgezinder… snap je? Dan zou je de pers uit kunnen nodigen, dan kreeg je echt aandacht voor het ‘probleem’.
Nu is het alleen zo van ‘Tsja… Tsja’.

Ja want waarschijnlijk weet niemand die ik ken van deze actie en denken ze dat ik er zomaar “onbeschaafd” bij loop.

ik ga echt niet mee doen x’D

Wat voor mij onbeschaafd is, is voor een ander heel normaal. xD
maar ik denk dat ik wel mee doe.
WAT een domme lul zeg :face_with_raised_eyebrow:

Maar wát trekken jullie dan aan?
Want misschien vinden jullie onbeschaafd wel iets heel anders dan ik onbeschaafd vind, dus dat schiet ook niet op xD

Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik denk alleen dat je hem hiermee meer pissed off krijgt. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mn moeder doet ook mee =D

haha xD En jij?

Ik ook xD En mn best friend ook xD

Mwahahah, dit vind ik een leuke tegenactie. Ik denk dat ik wel mee wil gaan doen. (Ik dacht btw dat met de titel bedoeld werd dat vrouwen aardbevingen veroorzaken als ze geen BH dragen en de borsten op een neer hobbelen XD Ik had al zo’n vermoeden dat dat niet klopte XD)

Hahahahahahaha.