Bontkraag

Hallo allemaal,
Ik hem een maand geleden een nieuwe jas gekocht, maar ik zou er erg graag een bontkraag op willen.
Het liefst wil ik een bontkraag die heel echt lijkt maar wel nep is. Ik hem al gekeken op internet maar ik heb niks gevonden :anguished:? I

Alvast heel erg bedankt. :relieved:

Dat doen ze op de zwarte markt in Beverwijk, weet niet of je daar toevallig in de buurt woont? :slightly_smiling_face:

Dank jullie wel :slightly_smiling_face:

@screwlt, volgens mij verkopen ze op de Zwarte Markt geen nep… en als je het dan vraagt dan zeggen ze dat het nep is, omdat ze gewoon zo veel mogelijk veel geld willen. (dit verhaal over de ZM al heel vaak gehoord, maar sorry als ik het fout heb :wink: )[color=rgb(216, 61, 95)]

Ik wou al zeggen dat je een kutwijf bent met je bont maar je wil nep :"D

Maar eh ja idk :"D

Haha, ja ik wil absoluut geen echt. Het slaat helemaal nergens op dat diertjes moeten lijden voor alleen hun vachtje. :flushed: Snap niet dat het in NL nog mag…

@GoldenKiller, Ik heb net even gekeken bij ebay maar daar verkopen ze geen losse bontkragen. Tenminste, ze verkopen het wel maar dat is echt bont. Heeft iemand nog een idee? :expressionless:

Nee zwarte markt is ook veel nep! Ik heb er zelf gewerkt, dus dat weet ik zeker :slightly_smiling_face: Als je het zeker wilt weten dan moet je even vragen of ze een klein plukje in brand willen steken, het verschil tussen brandend haar en brandend synthetisch spul ruik je heel goed! Klinkt misschien een beetje vreemd haha, maar dat is daar heel normaal (ze houden ook altijd een aansteker bij een leren jas om te bewijzen dat hij van echt leer is bvb).

Oh oké, dan had ik het mis x) Verkopen ze ook losse kragen? Of is dat dan meteen met een hele jas erbij? En de ZM is niet zo heel duur toch? :wink:

Mijn echte leren jas van de ZM had een nep bontkraag. En mijn moeder kocht ooit een losse die ook nep was. :slightly_smiling_face: Prijzen weet ik niet meer…

Nee ze verkopen ook losse kragen en als je jas geen knopen heeft om ze op te klikken dat kunnen ze ter plekke ook knoopjes op je jas maken :slightly_smiling_face: Ze zijn wel bijna allemaal met knopen dus en niet met rits, omdat knopen op bijna elke jas past. En nee, is niet zo duur inderdaad en je kan altijd wel wat afdingen haha :wink:

Oké, heel erg bedankt :bowing_man:
Maar zijn dat van die ‘hele neppe’ kraagjes of lijken ze net echt? :thinking:

Lijken net echt :slightly_smiling_face:

Goed van je dat je een echte bontkraag neemt :slightly_smiling_face:
Het is wel lastig dat je een neppe wilt die heel erg op een echte lijkt, want hierdoor weet je niet of je wel écht een neppe koopt. Heb trouwens geen idee waar je zo’n kraag kan vinden, misschien op marktplaats?

@Starbuckslover, ik hou mijn spreekbeurt erover dus het verschil tussen echt en nep zie ik wel :wink: En ik wil juist een neppe…geen echte…

Oké, dan ga langs de ZM, heel erg bedankt allemaal :bowing_man:

Ik heb de mijne ook uit Beverwijk van de zwarte markt. Hij is wel echt, ik snap dat sommige mensen daar problemen mee hebben.