bontkraag op jas laten zetten

Ik heb echt de perfecte jas in de uitverkoop gevonden, alleen wil er zooo graag een bontkraag op laten zetten. Hij heeft wel gewoon een capuchon etc. Dus in principe zou er zo een bontkraag op passen. Iemand enig idee of dat uberhaupt kan en zoja waar? Alvast bedankt!

Geen idee. Up.

Alsjeblieft doe dat niet

Maar ik weet niet eens of het kan eigenlijk.

Nooit gehoord dat het kan, maar volgens mij gaat het er dan best wel fake uitzien hoor.

Lederpaleis, amsterdam (nieuwedijk&kalverstraat)
AlbertCuypmarkt, amsterdam

• koop een kraag op de zwarte markt en breng hem naar een klerenmaker. laat op je jas en op de kraag druk knoopjes zetten.

oke bedankt, maar op de zwarte markt bijv. is dat nep of echt bont?

Mijn moeder heeft zelf met naald en draad een kraag op haar jas laten zetten. Het eindresultaat is best mooi geworden ^^

Up voor jou

Ja vriendin van mij heeft dat ook gedaan, alleen die had nog mooie bontkraag liggen van een vorige jas. Maar het lijkt me zo’n gedoe omdat je precies goede lengte van die bontkraag moet hebben en waar haal je nou een goeie mooie bontkraag die niet te duur is. Gisteren was ik even bij de Scapa binnengelopen, nou die bontkragen waren nog duurder dan mijn jas zelf :crazy_face:

Leuk idee! <3
upje voor jou!

Kijk eens op de online shop van de H&M, daar is een [neppe] bont kraag te koop! =]

Niet doen, echt niet!

Omg… meen je dat serieus… ten eerste, geen echt bont gebruiken, ten tweede, het is super lelijk :pensive:

Laat haar lekker.
Als ze een (echte) bontkraag wilt, moet ze dat gewoon doen.
Niet gaan zeiken: aghhh zielig, ooh zo lelijk blabla.
Btw, ik weet niet waar het kan.
Zie dit maar als een upje (:

Ik heb geen idee, upje dus.

domm.Dat je he hier zet
Nu krijg je 30 dierenliefhebbers van girlscene achter je aan die je gaan belachelijk maken en zeggen dta je het niet meot doen.
Maar ik zou eht neit weten.
Misschien bij van die lerenjassenwinkels. :’)

jaah bij van die winkels die van zulke jassen hebben kun je gewoon bont apart kopen. Het verschilt qua dikte etc. hoe duur het stukje is en dan kanje er op klikken of vast maken iigin Utrecht heb je vanaf 50 tot 140 euro.

Oh, dat is echt in op het moment he, van die lelijke grote bontkragen op je jas. Vreselijk en ordinair.

Antwoord op je vraag; geen flauw idee.

Ja dus ? Alsof jou mening ertoe doet of je het mooi vindt of niet. Whateverrrrrr

hang gewoon je kat/hond/wezel om je nek. Niet zo moeilijk doen.

Het doet er verder inderdaad niet toe of jullie het wel of niet mooi vinden, maar bedankt voor jullie reacties!