Bonte Avonddd :)

Hai Meisjes!

Wij hebben voor kamp volgende week, het thema Barbie & Ken!
Super leuk natuurlijk, maar wij hebben geen inspiratie, voor kleding een een act voor de bonte avond!
Nu zoeken we heel graag hulp! Leukste is als het een beetje origineel is, dus niet playbacken enzo!
Weten jullie misschien iets voor ons? We zijn ontzettend dankbaar voor jullie hulp.

Kus, Merel & Friends

UpUpUpUp

UP!

Up!

Dit is al het zoveelste topic hierover.

Eerst heette het anders. Maar toen werd er niet op gereageerd. En ik wil geen simpele/standaard dingen. Ik wil iets unieks doen.

Strippen.

Nog ff

Het is origineel.

Wauw, met 2 d’s zelfs! Geweldig!

3 zelfs.

Maar qua kleding kan je niet echt iets aparts doen als je je aan het thema moet houden? Je kan hooguit barbie in en thema wrikkelen… met een duikbril, flippers en een snorkel ofzo. Want je moet bij Barbie/Ken blijven. Tenzij je een andere Barbie neemt, maar dan heb je alleen Barbie uit oh oh cherso.

En Barbiegirl van Aqua is te voor de hand liggend? Download is wat Barbie muziek, die zijn nederlands en kan je makkelijk een toneelstukje/dansachtig ding op verzinnen.

Het thema is gewoon beperkt. En het is geen chatbox, en als mensen geen reactie weten reageren ze niet wat hierbij denk ik het geval is. Plus, 1 topic is genoeg.

Wauw, nog geweldiger dan ik had verwacht. Hoe meer d’s, hoe leuker het topic :metal: Dit topic wordt de MAX