Bont

Bij welke winkels kun je eigenlijk bont sjaals, giletjes, items etc vinden?
Ik ben namelijk echt verslaafd aan bont, het liefst nep. Maar echt maakt ook weer niet zoveel uit ^^
Ik heb al een bont vest(nep) en een klein zwart bont kraagje bij mijn jas niet erg opvallend. Maar dat vind ik ook niet nodig bij een jas, ook al kwam ik er pas dit jaar achter dat het konijn is. Maar ik heb hem dus al ruim twee jaar. En nooit echt gedragen en nu wel.

Hebben jullie bont items?
Zijn jullie trouwens voor of tegen bont?
Ik ben nogal nieuwsgierig naar jullie mening. :’)

dat had je er niet bij moeten zetten

Tegen.
Vind het wel erg dat ze er dieren voor doodmaken, en ik hou toch niet zo van bont ! Zou het nooit dragen

tegen want t is onnodig enz, maar als t 2e hands echt zou zijn zou ik t wel kope opzich

Ik vind het lelijk, dus draag het niet (echt en nep)

Oja, 1 uitzondering, mijn super cheesy lelijke foute luipaardprint nep bontjas.

Ik ben tegen bont. Het idee dat dat ooit een levend wezen was vind ik echt walgelijk.

[b]Fossil schreef op 13 March 2012 @ 21:14~[/message]:[/b] [...]

dat had je er niet bij moeten zetten

Ik mag best zelf bepalen wat ik draag. Als het echt is en ik krijg het bijvoorbeeld gratis, nou dan gooi ik het niet weg hoor…

[b]SleighBells schreef op 13 March 2012 @ 21:16~[/message]:[/b] tegen want t is onnodig enz, maar als t 2e hands echt zou zijn zou ik t wel kope opzich

Wat voor verschil maakt dat eigenlijk, 1e of 2e hands bont?

2e hands steun je de bontindustrie niet mee en dan zijn die beesten toch al dood gegaan in 1e instantie voor iemand anders en dan doet diegene t weg… ja zonde als niemand anders t dan draagt dan zijn ze al helemaal voor niks dood gegaan :’)

Bont vind ik eigenlijk best afgezaagd. Het lijkt wel of alle jongetjes en meisjes van 16 een jas met bontkraag hebben :’)

Echt bont ben ik sowieso tegen.

Eet je dan ook geen vlees en draag je geen leer?

bont is not fashionable!

nep bont heb ik ook niet zoveel mee…

@1002love
Daarom zie je het ook overal op de catwalk. Het maakt juist een come-back :]

@SleighBells
Ah zo, ik hoorde namelijk ook zoiets bij Shopping Queens.
Maar ik vind persoonlijk echt wel wat mooier…

Moet dat dan perse ook als je tegen bont bent?

+ draag je nooit make-up wat op dieren is getest?

Geen idee draag het niet en zoek het niet dus

Hier is reeds een discussietopic over wat je ook best terug kan lezen:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/bont-keert-terug-het-straatbeeld-171750.msg6473641.html#msg6473641