Bondage

Heee dames,

Net zag ik al een topic met de vraag of er meiden zijn die het leuk vinden om een ‘fifty shades of grey’ relatie te hebben…

Nu vraag ik me af…
Zijn er ook nog meiden die bijvoorbeeld blinddoek/handboeien enz… gebruiken in bed?

Ik geef toe… wij gebruiken ze wel af en toe.

Ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken.
Gelijk zal ik er even bij vermelden dat ik niet doel op SM dingen, maar gewoon op een beetje spannende dingen in de slaapkamer…

Liefs GypsyGirl

Wij gebruiken af en toe een blinddoek en handboeien. Handboeien al een tijd niet gebruikt (die handboeien is echt al mijn grens qua bondage), blinddoek soms. Als ik bovenop ga vind ik het soms wel fijn als hij een blinddoek draagt want ik vind mijn lichaam niet zo charmant als ik bovenop zit. Dus het is in dat principe goed voor mijn zelfvertrouwen (durf je ook meer te bewegen enzo, anders ben ik bang dat het er idioot uit ziet maar nu ziet hij toch niks haha).

Ja, wij gebruiken zulke dingen ook.

toen je zei’ fifty shades of gray’ relatie (bad chose of words…)

dacht ik er al aan. Er zijn meerdere mensen in de relatie die hetzelfde doen zoals in de film? De stopwoordjes negeren en doordoen terwijl de andere het niet leuk vind, dwingen om mee te doen en zelfs harder te zijn,…

jaja, da’s écht een relatie die we graag willen hebben.

dusja: fifty shades of gray zou je niet mogen gebruiken als voorbeeld :stuck_out_tongue:

Die met die blinkdoek is best wel slim!

Ooooh ik ben blij om te lezen dat er meer mensen zijn die dit ook doen hihi.