Bondage/vastbinden tips?

:flushed:

Ik ben al ruim 3 jaar samen met mijn vriend en we hebben wel eens elkaar geblinddoekt, hartstikke leuk en we hebben daar veel plezier van. Nu willen we wel eens een (klein) stapje verder. Misschien is het wat om elkaar vast te binden aan het bed. Wie heeft daar tips voor? Of wie heeft daar ervaring mee (:

Al is gedaan geblindoekt en vastgehongen aan bed met touw deed zeer na een tijd dus pak echt wel iets deftig, was wel super geil omdat men vriend echt dominant was! d

Ik denk dat we elkaar geen pijn willen doen, het idee dat je vast zit is al opwindend genoeg.

Removed

Vooral rustig aan beginnen en er voor elkaar zijn, vooral erna. Het lijkt een klein iets, elkaar vastbinden maar het kan toch heftiger zijn dan gedacht.
Erna even knuffelen et cetera, ook als je het gevoel hebt dat dat niet nodig is. Gewoon doen! :blush:

Ik zou gaan voor iets wat je gewoon thuis hebt liggen! Denk aan bijvoorbeeld een stropdas, een riem of iets dergelijks.

Eventueel kan je natuurlijk ook touwtjes aanschaffen, maar ik zou eerst eens even kijken hoe jullie het vinden met huis, tuin en keuken spulletjes. Haha.

Veel succes, liefs.

Ik heb mijn handboeien voor 5,- bij de etos gekocht

Je kan ook de band gebruiken die je om je badjas hebt.
Die is meestal zacht en lang genoeg. Deze kan je vastmaken aan de rand van het bed.

Ik en mijn vriend willem ook graag aan bondage we willen om mijn tieten een touw binden maar ik heb erg kleine tieten en het lukt niet goed dus hebben jullie tips hoe we dat moeten doen

ik zou het liefst dat gebruiken…

liever dichtknopen dan met een sleuteltje werken :’) bad case scenario ben je dat stomme sleuteltje kwijt.
al ga ik ern vanuit dat sommige nephandboeien geen sleuteltje nodig hebben maargoed :slightly_smiling_face:

Je kan ook een satijnen lint gebruiken, dat snijd ook niet en gaat minder snel los dan een badjas ceintuur of een stropdas.
Met een riem kan ook, dan haal je hem twee keer door de gesp heen en trek je hem strak om zijn polsen/jouw polsen. (Uiteinde even weg vouwen)
Die laatste prefereer ik persoonlijk het meest, omdat het heel strak kan en ontsnappen eruit een stuk moeilijker is. Enige nadeel is je het niet ergens aan vast kunt knopen.
Have fun! :slightly_smiling_face:

Heb ook wel eena gedaan hoor geblinddoekt super leuk en vastegbonden aleen mn handen op mn rug meer niet hoor xx