Bon Gosh mascara actie

Ik wilde net de bon uitprinten want ik ga morgen op vakantie, maar dan geef ik mijn mascara aan m’n oma hihi. Maar dan staat er dit : Dit artikel is helaas uitverkocht.
Het artikel is nog wel verkrijgbaar in de winkel.

En dat vind ik best wel heel erg niet leuk (A)
Dus kan iemand een foto of iets maken van je bon zodat ik hem ook kan uitprinten? 't was wel dom om het nu pas te doen maar ik probeer het toch maar hier. Niet geschoten is altijd mis!
Dus… wie wilt mij helpen?

Ik niet, sorry… Geen zin in ^^ Sorry again voor mijn luiheid.

awww? :rainbow_flag:

Sorry x’] Njaa, uppje voor jou ^^

ohneee… :astonished:
kut. dat moet k ook hebben!
hoop dat iemand even de moeite neemt. (A)

ik hoop het ook want ik ga al over 3 kwartiertjes slapen. Moet er vroeg uit morgen hihi.

up

daar kan je toch geen foto van maken? :open_mouth:
als het goed is zit er zo’n nummer op zeg maar. daar scannen ze over heen… ik weet het niet hoor :stuck_out_tongue:

verdomme. nu je het zegt.
ik wou aan die actie meedoen xD ben ik gewoon te laat met die bon uitprinten. GRRR…

als je gewoon de bon plat legt en er een scherpe foto van maakt lukt dat volgens mij wel. Het is iig het proberen waard. Maar niemand? :frowning_face:

Ik verveeeeeel me

Dus ik wilde een foto voor je jullie maken…
Maar ik kreeg geen goede foto’s… Ze waren niet scherp & licht genoeg
En toen had ik een idee
Want je kunt het blaadje ook scannen
Maar ik heb geen scanner
Sorry x’]

up? :cry:

hier heb je een link :slightly_smiling_face:
http://img20.imageshack.us/img20/4562/goshgratiskruitvat.jpg

Zijn ze echt niet de moeite waard? :stuck_out_tongue: En dat is de verkeerde link maar toch bedankt.

upje!

Ooooh balen!
Ik dacht ik print hem wel vlak voor de actie uit anders ben ik m ondertussen toch al kwijtxD

Dat dacht ik dus ook !
echt stom
misschien komen ze in het krantje? of liggen ze in de winkel?? i hope so!

Jullie bedoelen die bon van Gosh dat je je oude mascara kunt inleveren voor een nieuwe? Die heb ik opgeslagen op mijn computer dus die zou ik dan wel even kunnen uploaden?

Jaaa graag!
Heeeel graag (A)

http://www.kruidvat.nl/do…ode=2009-35-gosh&token=-1

Hebben die bonnen dan niet een nummer ofzow? Dat als jij m nu upload en iemand anders hem gebruikt, jij hem niet meer kan gebruiken?
ik hoop het niet… want ik heb die bon dus ook nog niet :’)