Bomber Jack van de HM - HELP!

Hee iedereen :slightly_smiling_face:
Hoe gaat ie? :stuck_out_tongue:

nou hier mijn vraag: ik heb dus dit bomberjack v. d. hm:

http://files.hm.com/media/products/775/DXL775_72105_09090_31_9029.jpg

Hij is echt vet fijn & warm enzo, maar hoe kan ik dit het leukst dragen? voor morgen, want ik ga dan naar duitsland met school, en het grootste deel v.d. dag loop ik dan in mijn jas, dus ik wil even een leuke combi maken :stuck_out_tongue:

Hebben jullie misschien een idee wat voor broek, misschien een muts / sjaal ? Ik weet het niet… en wat voor tas? want ik denk niet dat ik een grote tas erbij moet gaan doen, want dan word het allemaal wel wat pompeus. :stuck_out_tongue: XD

help moi!

xxx alvast bedankt!

Ik heb geen flauw idee.
Ik vind het persoonlijk op een opgepompte vuilniszak lijken.

Maar goed als jij er maar blij mee bent toch :3

x

Gewoon iets wat je normaal aan hebt maar wat qua kleuren bij die jas staat. En aangezien die zwart is is dat niet zo moeilijk.

Ik zou ook een broek en platte schoenen aantrekken als ik jou was. Als je de hele dag buiten loopt.

leuke skinny met laarzen en een paarse sjaal en misschien nog een paars afzak mutsje als je het hebt en het je staat:P

Gewoon een skinny jeans, met laarzen eronder[zonderhak ;d]

dankjullie!! :slightly_smiling_face: I(L)girlscene

hee topicstarter
met mij gaat het goed, en hoe is het met jou?

ik denk dat je hem het beste kan dragen met een neutrale spijkerbroek en simpele laarze. witte sjaal en muts?

HAHAHA :’)
You’re totally right.

Ik zou dan voor zwarte laarsjes gaan.

Ik vind het eigenlijk ook een opgepompte vuilniszak, maar gelukkig zit er geen dooie wezel aan.

Hmm… mijn stijl is een beetje jurkjes achtig, dus heb eigenlijk geen idee xD Gewoon simpel zal niet slecht staan. Spijkerbroek en gympen.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik vind hem gaaaf!

Met mij gaat het ook goed :slightly_smiling_face:
Ja, witte sjaal & muts is leuk! :grinning: dankje! :slightly_smiling_face:

gooi hem in het vuur, dan zie je er het beste uit.

hahahhaha opgepompte vuilniszak, geweldig! ;p

vind die jassen niet mooi.

Ik vraag me altijd af bij zo’n jas of je zou kunnen blijven drijven…

idd niet met een te grote tas, noujaa niet een tas die ook zo “opgeblazen” is. een donkere skinny en simpele laarzen. ik weet natuurlijk niet wat voor mutjes/sjaals enzo jij hebt maar die zal ik denk ik thuis laten. wél zal ik handschoenen aandoen als ik jou was als je heel de dag buiten loopt xD misschien vraag jij je af: waarom geen sjaal? nou omdat je jas best wel dik is enzo en ook bij je nek/hals dus een sjaal maakt het alleen nog maar dikker.