Bolletje (piercing) in oor laten zetten, waar kan het?

Heee,

Ik wil al een tijdje erg graag een bolletje in mijn oor laten zetten. Ik kan even niet op de naam komen, hehe. Ik hoorde dat het bij een Turkse Juwelier kan in Osdorp, maar ik weet niet precies waar die zit. Kent iemand deze? Of heeft iemand er ervaring mee?
Tips voor andere plekken waar ik het kan laten zetten in Amsterdam zijn ook welkom.
Gewone juweliers doen het namelijk niet.

Liefs

Een helix piercing? Het kan bij elke piercing shop in Amsterdam, of wil je het per se bij een juwelier laten zetten?

Als je een piercing wilt zou ik als ik jou was toch echt naar een piercingshop gaan. Naar mijn weten wordt bij juweliers enkel geschoten, en dit kan serieus schadelijk zijn.

Volgens mij is dat ook sinds kort verboden inderdaad, eerst kon het namelijk wel in een gewone juwelier.

Thanks, jij ik hoorde inderdaad dat je het risico loopt op een “bloemkool” oor ofso, dat er een soort zwelling op je oor zit, maar dan voorgoed. Daarom is het misschien handig als iemand een piercingshop weet, waar ze al ervaring mee heeft.

Ik heb toen de tijd mijn monroe piercing bij dikke dennis laten zetten, en mijn tongpiercing bij piercingworks. :slightly_smiling_face: Allebei goede ervaring mee.

En waar zitten die? Heb je ook enige idee wat zo’n helix kost?

Dikke Dennis: Gousbloemdwarsstraat (vlakbij Rozengracht)
Piercing Works: Reguliersbreestraat (bij Rembrandplein)
+/- 40 á 50 euro denk ik

Een juwelier mag het niet meer schieten, maar sommige tattoo/piercingshops hebben een vergunning om het te schieten en dat is zo’n 10 euro. Dit heb ik zelf ook gedaan en heb nergens last van gehad :slightly_smiling_face:

Jaaa, zoiets hoorde ik ook ! 10 euro lijkt mij een mooie prijs, 40 euro is weer heel duur. Waar heb jij het laten doen, toevallig ook in Amsterdam?

Misschien weten hun het wel:
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/piercings-197020.0.html

gewoon laten schieten joh!
Bij mij was het na een half jaar later nog niet genezen en nu 3 jaar later zit er nogsteeds een bult maar ach yolo

Ahaha, maar wat voor bult? :open_mouth:

nou gewoon een bult op de plek waar die zat.

Is die groot? En heb je daar geen last van dan?

niet heel groot en het doet geen pijn maar toch. Ik zou echt meer betalen om hem te laten piercen want wat ik al zei, bij mij genas het niet en deed het na een half jaar nog altijd enorm veel pijn.

In osdorp kan dat wel geloof ik, maar kom er niet zo vaak dus kan het fout hebben.

In het algemeen piercing topic.

Slotje!