bollere wangen krijgen?

haai allemaal.
het klinkt een beetje raar, maar weet iemand of het mogenlijk is om een bollere/dikkere wangen te krijgen. In groep 8 was ik best wel mollig en toen had ik hele lieve wangetjes, maar toen ik in de 1e ben afgevallen, heb ik ook een ingevallen gezichtje gekregen. Mijn vriendinnen merken het ook op en ik vind het heel vervelend. is het dus mogenlijk om dikkere wangetjes te krijgen, zonder gelijk overal dikker te worden of een operatie te ondergaan xd ?

Je mag van mij wel wat hebben hoor. .__.

OT: Geen idee. Veel lachen?

Laat mensen er veel in knijpen.

Nee geen idee.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=duCOQUELICOT link=topic=156065.msg5540447#msg5540447 date=1276196265]
Je mag van mij wel wat hebben hoor. .__.

haha dat dacht ik ook al :blush: (met mii bolle toet xD)

Ik wou ook bollere wangen dus ik ging heeel veeel eten
Ik word jammer genoeg alleen dikker in mijn heupen en bovenbenen en tieten. De rest niet. Niet leuk.

Dus up

Meer eten?
En je mag ook wel wat van mij hebben trouwens :’)

Dan moet je meer wangetjes eten :"D

Apart ik las ergens dat wanneer je afvalt het dus eerst in je gezicht ziet, maar als je aankomt gelijk hup op je heupen …pff Is niet eerlijk!!

Ik heb juist té bolle wangen hamster

ik heb net hetzelfde probleem… heeft wel niets met mijn gewicht te maken, maar ik heb een heel smal gezicht, altijd al gehad… dus als er iemand nuttige tips heeft zou wel handig zijn :stuck_out_tongue: het enige wat ik nu doe is blush op mijn wangen doen, dat helpt wel een beetje…

http://images3.speurders.nl/images/52/5290/52909213_1.jpg

echt kut hè xD
Dus eigenlijk moet je heel dik worden, en dan je benen en kont trainen zodat je daar afvalt.

Het is toch zo dat wat er het laatste bij kwam, het eerst eraf gaat? Dus als je gezicht het laatst iets dikker wordt en je heupen eerst… is de wereld niet eerlijk xD

hahaha ik lig helemaal stuk om sommige reacties hier, alleen niet echt nuttige. ik ga nog even verder googlen

LOL @ Epistaxis

sommige zeggen gewoon meer eten, maar dan goede dingen… moet ik zoiezo gaan doen. Ik lees ook iets over dat zalm & amandelen eten en veel water zou helpen.

hahahaha xD L.O.L
moest echt ff hard op lachen…

# 1 Sit upright facing forward with lips closed but relaxed. Pucker and pout your lips using the muscles in your cheeks. (Feel with your fingers that you are using your cheek muscles.) Keep puckered for a count of 10, relax and repeat 10 times.

# 2 Have a relaxed smile with your lips closed and then suck in your cheeks towards and on to your teeth. Hold this for 10 counts, relax and repeat 10 times.

# 3 Look in a mirror while doing this exercise. Pout your top lip, turning the corners of your lips upwards and move your cheek muscles towards your eyes. You should at this stage try to get your top lip touching your nose. Keep in this position for 10 counts, relax and repeat 5 times.

# 4 Look in a mirror while doing this exercise. Smile as widely as possible - while keeping your lips closed and your mouth corners turned up. Try to make your mouth corners touch your ears. Next wrinkle your nose and see your cheek muscles move upwards and feel these muscles work. Keep for 5 counts, relax and repeat 10 times.

# 5 Keep your teeth and lips closed and blow air under your top lip and keep it there for 10 counts, then move it to your left cheek, hold for 10, to your lower lip, hold for 10 and then to your right cheek while holding it for a count of 10. Repeat 5 times.

gezichtstraining? whaha

hahaha

Dat kan niet :3

Dus gebruik; blush, knijpende handen, lucht, operatie, je verstand, whatever.