Bold and THE beautifal

Volgt iemand dit :joy:
Zo ja laat t ff weten

Ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik kijk het ook! #teamHope&Liam :flushed:

Same here! ^

Ik was altijd team #TeamWyattAndHope toen Wyatt kwam… maar nu niet echt meer.

ik. en ik haat hope. :stuck_out_tongue: steffy + liam please

Ik werk op dat tijdstip geloof ik.

Ugh ik haat Hope ook, ze is zo irritant en denkt alleen aan haar zelf. TeamWyatt gewoon klaar, TeamLiam, TeamWyattandLiam.

Ja, ik kijk het ook. No shame! Ik vind het gewoon een geweldige serie.
Alleen ik vind Steffy en Taylor echt de kutste personen die er zijn. En als ze steeds een paar maanden in de serie op vakantie zijn en ze weer terugkomen zijn ze weer half verbouwd.

Ik ben ook voor Liam en Hope. Vanaf begin af aan al. Liam voelt aan als er iets met Hope is, hij staat altijd voor haar klaar. Alleen jammer dat Hope eruit is. Het feit dat ze niet dood is in de serie geeft mij ‘Hope’ haha. Ik las op haar instagram dat ze het leuk vindt dat iedereen haar character in TB&TB mist maar dat ze voorlopig nog niet terugkomt, omdat ze nu ook andere dingen wil doen. Dit is voor mij ook een beetje hoop omdat ze niet heeft gezegd dat ze het nooit meer wil doen haha. Dus hopelijk óóit komt ze terug en krijgt ze leuke baby’s met Liam <3

Steffy is een slet :’) ze probeerde Oliver van Hope af te pakken door middel van hem te verleiden met lingerie. Kom op zeg, how low can you go? :’’’’)

Doen ze dat niet allemaal? :’)

Ik vond Stephanie altijd leuk doordat ze altijd dingen bij Brooke uithaalde, maar nu dat zij weg is vind ik Quinn leuk want zij is tenminste de enige die zich niet voordoet alsof ze genuine en onschuldig is zoals Brooke en Hope.

Niemand die zich stoort aan de spelling?

Keek het vroeg wel eens uit verveling. Is het nog steeds bezig dan?

Dit!! Vind Hope en Brooke zulke schijnheilige idioten :bored:

Aan Quin irriteer ik me ook hoor, maar zij moet echt opgenomen worden in kliniek ze is hartstikke psychotisch. Katie vind ik leuk, she’s real en Donna ook.