Bol.com

Dag dames;

Vorige week dinsdag heb ik wat besteld van bol.com. Alleen dit was na 9 uur; dus dat betekend 2-5 werkdagen wachten. Alleen blijft de status nog steeds op ‘wordt verwerkt’ staan. (zou kunnen in verband met koninginnendag)

Zou het kunnen dat mijn bestelling vandaag nog kan worden bezorgd. Ik weet overigens niet tussen hoelaat PostNL bezorgd, heeft iemand daar ook antwoord op :3?

Danku!

Op iedere plek bezorgt PostNL weer op andere tijden. Gewoon geduld hebben dus.

Ik heb op de site ook niet kunnen zien waar de bezorgtijden staan en welk in deze regio geldt. Beetje raar.

ja beetje stom van bol.com maar je moet gewoon afwachten, je bestelling komt WEL, alleen is jammer dat ze niet precies aangeven wanneer :stuck_out_tongue:

Alsie wordt verwerkt dan is die nog niet verzonden en kan je hem vandaag niet verwachten nee :stuck_out_tongue:

Meh; beetje balen :frowning_face:. Ben alleen vandaag thuis, voor de verder rest niet meer.

Ik heb al regelmatig iets bij bol.com besteld en dat is bij mij altijd goed gegaan. Ik zou je er dus niet druk over maken dat het niet meer aankomt ofzo. Gewoon geduld hebben! Het komt goed haha.

Net even klantenservice gemaild (althans, dat is zo’n chat van Bol.com) Die vonden het vreemd dat het vandaag niet geleverd was en verzochten me tot morgen te wachten en daarna nog contact op te nemen mocht het nog niet geleverd zijn.