Boksen

Ik wil heel graag boksen maar ik wil echt niet in mijn eentje weer de nieuwe zijn waar niemand me kent.
Ik ben moeders mooiste niet en ik weet dat ze me daar gaan raar aankijken ik durf het gewoon niet en al mijn andere vriendinnen hebben al een sport

Als je echt voor iets wilt gaan, dan zou ik niet jezelf af laten schrikken door wat anderen te denken hebben over je.
Sowieso, mensen komen er om te sporten, je hoeft echt niet mooi te zijn om te gaan boksen (dat weet je natuurlijk zelf ook wel), zij hebben het recht niet om op jouw uiterlijk te oordelen omdat je nieuw bent.
Je moet gewoon zelfverzekerd zijn (anders lukt het boksen al niet), en langzamerhand zal je in ieder geval wat praatjes met mensen kunnen maken.
En vergeet niet je doel: je komt er om te boksen.

Boksen is keivet : D
Als jij het leuk vind moet je je niet tegen laten houden.
En voor de eerste keer kan je vragen of een vriendin mee gaat voor die ene keer en dan kan je de keer erop zeggen dat je vriendin toch besloten heeft er niet op te gaan.

Als je het echt wilt moet je er gewoon na toe gaan, en het is natuurlijk spannend om voor het eerst er alleen na toe te gaan maar misschien wil een vriendin of iemand anders mee ?

gewoon gaan joh :wink: je uiterlijk maakt helemaal niet uit !

Ik ben laats begonnen met kickbokse en ik had het zelfde probleem als jou
de eerste paar keer dat ik heen ging ging een vriend met me mee en nu ga ik gewoon zelf heen want nu ken ik iedereen al een beetje

Ik wil ook heel graag op boksen. Maar ik weet niet zo goed waar. Welke plaats woon je? Miss kunnen wij samen gaan :wink:

Heb een proefles gedaan, nou nooit meer!
Ik en me vriendin trilde gewoon met onze handen 2 dagen lang!

Mochten ze iets zeggen, sla je ze gewoon op hun smoel!

@Wizdom Ik heb ook een keer 10 minuten gebokst. Is heel zwaar. Naar 2 minuten rammen ben je helemaal kapot!

Ik woon in spijkenisse is naast hoogvliet en in hoogvliet heb je er ook eentje volgens mij

Up x

Dat is helaas niet bij mij in de buurt, aangezien ik een limburg woon. Jammer, maar veel succes, en hopelijk ga je ooit nog boksen :wink:

@beautyloves Ohh jammer, ik hoop het ook maar dan moet jij ook welboksen