Boiler "oppimpen"

Heey,
Ik ben de gelukkige met de boiler op mijn kamer. In het begin had ik er niet zo veel moeite mee, maar ik begin hem al meer zat te raken.
Hij is wit, maar aan de zon-kant is hij verkleurd naar gelig. Ik had er stickers op zitten, maar die heb ik er nu af gehaald. Waar de stickers zaten zie je nu witte vlekken.

Maargoed, weet iemand van jullie misschien hoe ik hem weer enigszins leuk kan maken? Hij is wit-gelig en ik mag hem niet verven.
Mijn moeder had het er al over om er een mooie stof voor te hangen, maar ik hoopte dat een van jullie misschien ook een leuke oplossing zou hebben.

Een voorbeeld van een boiler is dit, maar die van mij is wat langer, ik denk ongeveer iets meer dan een meter
http://www.zoeksnoek.nl/ShowImage.aspx?img=CV--BOILER-vrijstaand.jpg&f=data/Inventum/Foto/&maxW=380

het ligt er waarschijnlijk ook een beetje aan waar hij in je kamer staat, Maar misschien is het leuk om er idd stof voor te hangen, of een groot vel papier waar je een tekening op kan maken. Of een groot prikbord/white board

Of gewoon heel veel foto’s opplakken, van vrienden familie inspiratiefoto’s ofzoo

Dankje^^

Hij staat zo’n anderhalve meter van de ene muur en twee en een halve meter van de andere, niet echt in een hoekje helaas. Ik raak er ook best veel ruimte door kwijt :frowning_face:

Dit had ik gedaan! En leuke uitspraken uit tijdschriften enz! Hihi dan heb je al heel snel een leuke boiler! :slightly_smiling_face:

Mijn vader heeft er een soort ‘kast’ omheen gemaakt, en op die kast hangt een spiegel en er staat een kastje voor, dus het is eigenlijk mijn makeup hoekje geworden. Het is natuurlijk wel veel werk, maar misschien heb je er iets aan!

Misschien kun je er leuk inpakpapier netjes omheen plakken.
Dat kan je ook weer makelijk veranderen als je het zat bent.

word een boiler niet heel heet?

jah
lijkt me dus niet zo praktisch om er stof enzo voor te hangen (brandgevaar!)

Die van mij wordt alleen af en toe een klein beetje warm, dus dat is geen probleem. Wel had ik deze winter dat ie begon te lekken, dus ik moet er wel bij kunnen.

Een leuk stofje er over heen hangen en dan een soort bloemenkrans over de stof en de boiler heen, er om heen? Het kan ook zonder stof. Zo’n fietsenkrans. Dat lijkt me wel heel erg leuk! En anders haal je gewoon nepbloemen bij de Xenos en doe je niet er om heen of aan een ijzerdraad en er dan om heen. :slightly_smiling_face:

Fotolijstje erop zetten/ schoolboeken erop zetten en foto’s eraan ophangen! Je kunt ook een soort zuignaphaakjes / plakhaakjes erop hangen en daaraan je sieraden hangen.

Een leuk kamerscherm? Kopen of zelf maken? Kan je spiegeltjes/fotolijstjes misschien ook leuk op hangen. Je kan het zo leuk/gek maken als je zelf wilt. Bijvoorbeeld ook 3 planken aan elkaar met van die schanieren. Leuke kleur verf erop. Of krijtverf!