Boezem

precies wat ik.dacht

Ik las 13 ergens, mijn fout xD Maar dan nog, er is helemaal niks mis mee?

Van aankomen komen worden niet persée je borsten groter. Het verschilt per persoon waar het ‘vet’ heen gaat. Bij sommige gaat alles naar de borsten, bij anderen naar de buik, bij anderen naar de heupen, bij anderen naar de billen.

Je wordt bijna nooit ‘voller’ op de plekken die je wilt. Zul je straks zien dat als je gaat aankomen je buik dikker wordt maar je borsten dezelfde grootte blijven. Denk dat je daar alleen nog maar ongelukkiger van wordt…

Ik sluit me aan bij wat hierboven wordt gezegd.
En het is heel kort door de bocht om aan te komen en dus ijs, chips en chocolade te eten. Als je aankomt, doe dit dan op een gezonde manier, ookal duurt dit dan wat langer.
Ik weet niet of je dit dacht, maar just in case.

Haha ik ben zoieso echt veelte dun, ik pas broeken echt nooit goed. Ik ben laatst ook naar de GGD geweest, tijdje geleden eigenlijk maar die zei ook dat ik echt veelte licht ben. De Meeste meiden van mijn leeftijd wegen rond de 55-60. En ik weeg 45, zoveel hoort een tiener van 13 te wegen. Dus mijn lichaam is zoieso echt veelte dun. & iedereen in mijn familie heeft grote borsten, ik zelf ben heel dun en heb op zich wel iets. Je zou eigenlijk verwachten dat ik niks heb. Maar als ik aankom zouden mijn borsten denk ik ook dikker worden mede omdat, het in de familie zit.

“Maar ik ben zo klein als een 13-jarige”
Daarmee bedoeld ze niet dat ze 13 is, maar dat ze zo klein is. Ze is dus schijnbaar gewoon 17 jaar.
Ik dacht ook dat ze 13 jaar was hoor, tot ik nog eens even goed ging lezen haha.

Dat het in de familie zit geeft (denk ik) geen 100% volle garantie dat je borsten daardoor ook voller worden. Het zou uiteraard kunnen.
Maar er zijn ook genoeg ‘dikke’ vrouwen waarbij de borsten wel gewoon kleiner blijven. Het hoeft dus niet altijd zo te zijn. Er is 1 manier om erachter te komen.

Haha idd, een beetje aankomen kan geen kwaad! En borsten bestaan uit 75% uit vet, dus hopen dat het lukt:)

Ik ben nu een beetje verdikt (had ondergewicht gekregen door ziekte) en het verschil in de borsten is minimaal. Ze zijn wel wat groter geworden, maar het is echt een héél klein verschil.

Ik weet niet of dit al gezegd is, maar door bepaalde oefeningen te doen krijg je meer spieren daar, waardoor ze ook groter lijken/ zijn. (:

Weet je wat raar is? Mijn cupmaat is 75A, wat op zich niet zo groot is toch (oké, zeg maar klein)? En als ik kleren aandoe, lijken ze volgens mij iets groter! Soms hoor ik zo jongens als ik voorbijloop zeggen van “Zij heeft wel grote borsten”? Dat snap ik nu dus echt niet :’) Ik hoop in ieder geval dat ze nog groeien! Maar ja, we will see :slightly_smiling_face:

@TS:
Je kan meer letten op je kleding, zodat je borsten groter lijken? Ik bedoel dus geen V-hals, maar ronde hals etc. Helpt wel hoor! :wink:

Op welke leeftijd gaan je borsten eigenlijk hard groeien? ik ben 13 jaar en ik heb een klein maatje 75D ?

Als je 10 kilo aankomt dan zullen ze wel sterk groeien ja. Bij sommige vrouwen dan. (:

Oeh welke oefeningen? ^^