Boezem

Hoi iedereen,

Ik heb van mezelf nogal een kleine boezem:$ en vind het nogal vervelend. Ik wil niet aan de pil of botox gaan. Ik had namelijk nog een manier. Ik ben van mezelf nogal dun. Ik dacht laat ik wat meer aankomen. Mijn BMI is 17 echt net op het randje dus. Klopt het als je dikker wordt dat je borsten dan ook dikker worden?

xxxx

Ja

Ik weeg nu 45 kilo en ben 1.60 hoeveel mag ik aankomen? 10 kilo ongeveer?

Vaak wel. Maar vergeet niet dat niet alleen je borsten groter worden, maar de rest van je lichaam ook wat voller. Dus uiteindelijk ziet het er in verhouding met de rest van je lichaam nog steeds hetzelfde uit.
Dit klinkt cliché enzo, maar wees gewoon blij met wat je hebt.
Ik heb in vergelijking met de rest van mijn lichaam grote en zware borsten, en daar wordt je ook niet altijd vrolijk van. :wink:

Ik ben ook 1 meter 60 (eigenlijk 61 :slightly_smiling_face: ) en mijn ideale gewicht was rond de 54 kilo.

Botox? Volgens mij worden daar je borsten niet groter van hoor :’)

Haha ja tuuurlijk, maar ik ben van mezelf ook heel dun geen een broek pas ik ooit eens goed. En ik heb nu cup 65AA… dat is wel heel small haha.

Kijk, die broeken. Dat zou voor mij persoonlijk misschien een betere reden zijn om wat aan te komen haha.
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Haha ja, het is meer dat als ik wat aankom ook wat sterker ben enzo, heel veel redenen:) En ik ben 17 jaar, maar ik ben zo klein als een 13 jarige…:stuck_out_tongue:

Nou, ik zal je zeggen, ik ben 22 en ook maar 1.61m hoor! haha.
Maar als ik zo naar je gewicht kijk is het sowieso niet erg om wat aan te komen. Hoop voor je dat het lukt als je het echt graag wil!

Ja ik hoop het ook haha! Maar het is wel moeilijk zeg, normaal eet ik 1 broodje maximaal nu moet ik er echt 3 a 4 op…

Kan je anders niet eens naar je huisarts om hier over te praten? Misschien kan je een speciaal dieet krijgen?

Uhm kan denk ik wel, maar ik probeer het eerst zelf. Je maag raakt er na een tijdje gewend aan volgens mij…

Mag ik vragen hoe oud je bent? Want ik ben ook 45 kilo en 1.60 en heb een bmi van 18, wat gewoon gezond is. Ik ben trouwens 15 jaar (bijna 16).

Edit: ik zie dat je 17 bent, ik ga even je bmi uitrekenen op voedingscentrum.nl
Oke, je hebt een bmi van 18, met de boodschap dat je iets te licht bent. Alleen het idiote is dat ik het ook bij mezelf hb uitgerekend en dan zegt ie dat ik ook 18 heb en een gezond gewicht heb.

Een tip trouwens: als je meer wilt gaan eten, bouw het op. Bijv 2 ipv 3 of 4. Zo kun je er veel beter aan wennen en als je merkt dat het makkelijker gaat kun je weer een boterham erbij nemen.
Je moet trouwens nu niet opeens allemaal snoep etc gaan eten want dan raak je daar verslaafd aan en als je dan op je ideale gewicht bent kun je niet meer stoppen en wordt je “dikker” dan je wilt.

Dus gezonde dingen in wat grotere porties en verder ook gewoon sporten.

Maar het beste is naar een dietiste gaan denk ik, die kan je een precies schema/betere tips geven. Al denk ik niet dat de huisarts je snel zal doorsturen omdat je niet enorm ondergewicht hebt. Het zal dan ook niet worden vergoed denk ik. MAARGOED ik heb hier geen diploma voor ofzo dus ik weet het niet zeker haha.

Je bent pas 13, maak je niet druk. Ze kunnen nog groeien tot je 21 bent ongeacht je lichaamsbouw. En met jouw maat is niks mis. Je bent heus niet minder mooi met die maat =)

Ze is 17 haha.