boerenjongens leuk??

vinden jullie boerenjongens leuk ??

ik wel , maar het kan te erg worden

wat versta jij onder boeren jongens?
ik vind ze echt echt heel raar haha.

Nee.
Ik ben een keer in een boeren disco geweest.
Als ze dansen(lees hakken), bezorgen ze iedereen blauwe plekken.
Rauwranden onder nagels vind ik ook niet bepaald wild aantrekkelijk en ik heb eigenlik nog nooit een boer gezien waarvan ik oprecht kon zeggen dat ik m knap vond.

verschrikkelijk… ik woon in een boerengat
en ik kan je zeggen ; niet aantrekkelijk

mwhao. meestal zijn ze te boers.

me vriend werkte bij een boer. vroeger. maar woonde zelf gewoon in het dorp. en hij verzorgde zich teminste goed. niet van die vieze zwarte handen enz. enz. enz.

nee dat is idd ook te erg ,

haha op mijn school zitten ook zoveel van die boeren, nee niet echt leuk. xD
ze zijn lomp

Mwaa het trekt me niet echt aan,ze lijken me lomp en ruw,maar ik kan het verkeerd hebben hoor,want ik ken geen boeren jongens.

Ik hou niet van boeren, ik vind ze simpel, asociaal en lomp.

Je hebt verschillende boeren, moderne zijn wel oke! Ik val er niet op maar ik ken harstikke leuke boeren hoor.

oe ik wel , iemand uit mn klas , maar er zijn idd vreselijke

ja dat is gewoon vies. dan wil je echt niet datie je aanraakt xD

maar ben wel blij dat me vriend bij een boer werkte en zelf geen boer is/was
want dat is ook best nog wel groot verschil

ik heb altijd t gevoel dat echte boeren jongens zo onwettend zijn op bepaalde gebieden

Als dat typisch boerengedrag is, vind ik het ook niks.

Er zijn nogal vooroordelen over boeren. Ze zijn niet bij voorbaat asociaal, lomp en dom. Dat verschilt gewoon per persoon.

jaa, dat is ook de echte reden dat ik nooit lange nagels heb

jongens die op een boerderij wonen, werken , of boerenzoon zijn

je hebt lompe boeren, maar ook lompe stadders ,

Hij was nog boos ook dat ik niet met m wilde zoenen… Blijkbaar ben ik echt hét typ voor boeren, er waren 3 jongens in 10 min die me wilde zoenen (waarvan 1 met vriendin)
Ik vond het trouwens wel heel grappig, zo totaal anders dan een normale disco. Op een gegeven moment gingen ze de pinguindans doen :pensive:

wauw , de pinguindans :stuck_out_tongue:, ik ben nog iets te jong om naar zulke dingen te gaan … kben 13:wacko:

Natuurlijk, mensen die zich zo gedragen/zo zijn, zijn over het algemeen vervelend.
Maar boeren jongens lijken me ook niet zo ‘werelds’. “Huh triphop, wat is dat?”
“Wat is sushi?”