Boerderij

ik woon niet op een boerderij…vind het wel jammer…ik zou het wel heel leuk vinden!=D

Ik woon wel op een boerderij:) Lekker veel ruimte:) Zou het echt niet willen inruilen voor een gewoon huis met een kleine tuin:) Maar het is wel stom met die vooroordelen. Maar ik ben echt geen boerin enzo…

Ik woon ook op een boerderij met kippen en we hebben ook nog best veel andere dieren en veel land. Ik moet 7 km naar school ong. fietse en dat vind ik best meevalle maar ik ben er ook aan gewend :relieved: mjah bij ons in de buurt zijn wel meer boerderijen dus dat valt best mee met die vooroordele gelukkig :slightly_smiling_face:

idd , zit ook op een boerenschool , maarja valt wel mee hoor,
ik heb wel klompen laarzen , en overalls , dus geen hakken en minirokjes achter, :stuck_out_tongue:

maarja I like koeien , :roll_eyes:

Nee.
Gelukkig niet, sorry
Maare, hoever wonen de dichtbijzijnste buren nij jullie?
Wil ik gewoon even weten xD

mijn virendin woont wel op een omgebouwde boerderij
zeg maar dat het nu gewn een villa is en dat is echt chill want hun hebben echt veel ruimte en gewn een weiland zonder dieren alleen met paarden voor hunzelf

Wij wonen ook op een boerderij, en de buren wonen gewoon best nog wel dicht bij ons. zit iets van 10 meter tussen ofzo? hun wonen ook op een boerderij

Ik woon ook op een boerderij!

op ongeveer een kilometer afstand, harde muzieeek is dus geen probleem! (;

twee meisjes die ik ken wonen op een boerderij
en ze zijn echt niet dom want ze doen havo
en ze slapen ook niet in hangmatten
en hebben wel internet
en zitten er ook heel vaak op

haha idd , ik vind het juist altijd mega leuk ,

ik ga op een boerderij wonen.
maar dat is niet echt een ‘boerderij’
maar een boerderij met heel veel dingen erbij,
tja moeilijk uit te leggen.

maar het ligt gewoon net aan de rand van het dorp -waar ik nu ook in woon-
dus zo heeeel erg is het niet. =)

Ik woon zelf niet op een boederij, maar een jongen uit mijn klas wel en die wordt altijd uitgemaakt voor ‘boerin,’ wat ik dus gewoon flauw vind.

Ik woon ook op een boerderij! Onze buren wonen 6oo meter verder. :stuck_out_tongue: Dat zijn de dicht bijzijnde. Sommige denken dat het dan altijd een rotzooi is bij ons thuis, en dat we hele dag in kaplaarzen lopen met n graspriet in je mond haha.

Ik moet ook best wel ver naar school fietsen, want we wonen heel buiten af, 21 km. Maar gelukkig hebben we een hele groep.

& we hebben een quad om over het land te krossen, echt heel vet haha! :slightly_smiling_face:

Ik zou niet in de stad willen wonen… :grinning:

Ik woon gewoon in Amsterdam, maar ik weet heus wel dat er gewoon internet is en dat boeren en boerinnetjes gewoon na kunnen denken, hoor XD

:open_mouth:
Dat is echt heel stom.

haha dat is echt superdom.

Ik woon ook op een boerderij. Ik moet 14 km naar school fietsen, maar ik heb vriendinnen die meefietsen dus dat is geen probleem. Ik woon in een dorp en moet dus om naar school te gaan naar de stad. In de brugklas hadden de meeste kinderen nog nóóit van het dorp waarin ik woon gehoord (terwijl het echt niet zo abnormaal afgelegen ligt) en ze dachten dat ik eerst een Belg was omdat ik niet met een harde ‘g’ en met zo’n Engelse ‘r’ praatte. Dat was wel heel erg wennen.
Sommige mensen denken ook dat boeren altijd koeien, varkens, geiten, kippen, paarden of andere dieren hebben. Daar klopt dus al helemaal niks van. Tuinders zijn ook boeren!
Al die (foute) vooroordelen vind ik echt niet kunnen. En dat je soms wordt uitgescholden (ik gelukkig niet), dat slaat al helemaal nergens op! Dan heb ik echt zoiets van: als er geen boeren waren, was er ook geen eten voor jullie. Joepie! Terug naar een agrarische samenleving.
Dus nee: boeren zijn niet dom, hebben -ja, schrik maar- ook Internet en lopen niet de hele dag in klompen rond (zelfgemaakte) kaas te eten, gaan ook niet allemaal braaf op zondag naar de kerk en zijn niet verlegen of ouderwets. Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk ;]

Uiteindelijk zijn er ook genoeg vooroordelen over stedelingen te vinden. Toch?

Mijn vader heeft een boerderij maar we wonen er niet :stuck_out_tongue:
Maar mensen denken idd dat je geen computer hebt, laat staan internet, dat je op klompen loopt etc.

Ik woon tussen boeren in;p.
En ik zou niet bij alle weilanden enzo weg willen