Boerderij

Heee :slightly_smiling_face:
Wie woont er nog meer op een boerderij?? ^^
Ik wel :slightly_smiling_face: Sommigen denken dan dat je geen internet hebt :open_mouth: Ofdat je dan dom bent. Veel uit mijn klas wel -.- En mijn neefje van 3 dacht dag we in hangmatten sliepen ^^ Whaha…das wel lief :slightly_smiling_face:

woon zelf niet op een boerderij, vriendin wel. die vriendin doet atheneum, dus niet dom, en slaapt op een gewoon bed, en heeft gewoon internet enzo. ze bouwt zelfs websites haha xD
stom altijd die vooroordelen over ‘boeren’.

Jaa, ik woon hier op een boerderij =)
De meeste mensen denken dan aan iemand met een overall aan en een rode zakdoek om, en een grassprietje in je mond… nou nee dus!
Meestal doen mensen er wel dom over ja, maar dat zijn dan van die stadsmensjes. En idd opmerkingen als ‘woooh, hebben jullie daar al internet dan :O’

Ik ben dr wel geboren, maar na 7 jaar verhuist…best wel jammer want het is best leuk. En ja idd heel veel denken dat je op klompen en in de overal loopt, dat is dus echt niet zo!

Woon er niet maar ben weleens op vakantie geweest in friesland op een boerderij was keileuk :grinning:

ja. echt van die domme reacties :V

Kijk mijn zus op een ander forum een keer:

Poesjes te koop!! (en ze zei dat we op een boerderij woonden dus we hadden er al te veel)
" Hu?? Hoe kan dat!! Je woont op een boerderij!! HOe kan je dit dan schrijven??"
Hallo!! We leven niet in de middeleeuwen ofzo!!
"hebben jullie internet en een computer dan??

JEEEMIG!! Hoe dom kan je zijn :slightly_smiling_face:

hahaXD En laatst had ik een feestje en toen waren er ook zo van die stadmensjes weet je wel, en die opmerkingen dat ze bang voor koeien zijn! hahahahaaaa, geweldig! En toen nam ik een lammetje mee vanuit het weiland, dachten ze dat het een kalfje is, hmm omg…

whoot!! Dan ben je wel heel dom. En in de klas een keer… begon het heel erg te stinken. Zegt een kutjoch zo: " Dat is laura!! Zij komt vna de boerderij!"

-.-

Ja precies ja!
Veel opmerkingen zoals ‘Hé boer!’ enzo, naja dat wend wel …=_=
Maja, ik ben opzich wel blij dat ik er woon, méga veel ruimte. Alles beter als een rijtjeshuis XD

Boeren zijn niet dom mij moeder komt van een boederij en t lijkt me heerlijk om op een boerderij zelf te wonen fijn met koeien en andere dieren bezig te zijn te verzorgen (H) BOEREN ZIJN JUIST HELEMAAL HIPP (Y)

Ik woon zelf ook op unne boerderij… Maar als mensen daar dom over doen dan denk ik echt van ; Val dood-.- kijk hun leven op 2 vierkante meter [ sommige hea;)] en ik heb gewoon genoeg ruimte, ik kan zowat doen wat ik wil… Maar die mensen moeten rekening houden met de buren=S ik vind het wel lekker, alleen wil ik liever geen koeien of dieren meer, ze zijn opzich wel lief en daardoor heb je nog meer ruimte Maar ik moet best vaak meehelpen terwijl ik dan liever andere dingen zou willen doen…

Ik woon op een boerderij :grin: Maar ik ben niet echt boerin ofzo :stuck_out_tongue: we krijgen wel kippen en ik heb 3 katten en 1 konijn en we hebben een wei erbij daar lopen de koeien van een andere boer in duss :stuck_out_tongue: Maargoed. mensen op een boerderij zijn echt niet dom xd

Ik woon ook op een boerderij :woman_student:

Laatst vertelde mijn zusje aan wat mensen bij haar uit de klas dat ik trekker rijd. zeggen ze zo; Echt waar!? Gaat ze dan ook op klompen naar school?

Ik heb niet eens klompen <_<

En ze denken dat ik van Mooi Wark hou… Haha ik kan de liedjes zo mee zingen maar ik ben nou niet fan van hun ofzo :pensive:

Ohh ik zou ook wel op een boerderij willen wonen! Dat lijkt me echt zoo gaaf:D

Het lijkt me aan de ene kant wel leuk aan de andere kant niet: je moet vaak ver fietsen naar school enzo xd.
Maar in mijn toekomstige klas zitten wel van die boeren die zegt echt als boeren gedragen,dat vind ik soms wel irrietant.

Ik woon ook op een boerderij, maar dan gewoon in een doorgaande weg, gewoon een straat dus… maar het huis is een boerderij snap je m nog?
haha iig geen platteland of boeren in mijn omgeving

Ik woon ook op een boerderij! Maar in de NoordOostPolder zijn er eigenlijk alleen maar dorpen, en daartussen staan allemaal boerderijen. Dus ik krijg er nooit domme opmerkingen over eigenlijk, want het is hier eigenlijk best normaal om van een boerderij te komen :wink: Het fietsen valt erg mee, voor mij althans… 9 km moet ik en ik was er zo aan gewend :wink: Voor mij heeft het alleen maar voordelen eigenlijk! Heel veel ruimte, je hoeft geen rekening met de buren te houden, etc… :wink:

Ik woon niet op een boerderij, maar ik had vroeger ook wel vooroordelen over mensen die op een boerderij woonden. Maar nu niet meer hoor :wink:

haha woon je ook in drenthe? hihi die liedjes van mooi wark zijn gewoon tof.
ik woon niet op een boerderij, maar een vriendin van mij wel.
vind het wel chill daar (:

Ja ik woon in drenthe en ik zit op een boeren school, al die jongens lopen met mooiwark shirts en op klompen, de meiden lopen op hoge hakken en gillen iewl als ze een spin zien. Ik zit er tussen in xd

Mooi wark is leuk met feestjes. Laatst gingen we jumpen (gatver) op idi idi idioot!
:metal: