Boer zoekt vrouw

Ik vroeg me af of veel mensen van het girlscene forum dit programma kijken?:stuck_out_tongue:

jaaa ik kijk het! :grinning: ik vind het zó leuk

Ik kijk het niet, vind het niet echt leuk… Maar iedereen kijkt het tegenwoordig… Toch ga ik het niet kijken, heb 1x een deel gezien, maar dat vond ik niks, en de titel vind ik nou ook niet echt geweldig ofzo…

ik vind het stom, eerst was het leuk maar nu is het een stomme hype.

Ik vind het echt leukk !

ja ik kijk het! maar niet elke week:P
haha ik vind het wel grappig om te kijken. en het kan me niet zo veel schelen dat het een hype is ofzo, want bij mij op school zijn er niet veel mensen die het kijken :wink:.

Jaa , elke week :grinning: Ik vind het wel leuk , maar ik vind het Jammer dat die Gerco niet meer meedoet , die woonde daar zo mooi vond ik , Dat van Jan deze week vond ik wel wat vaag . En dat met Agnes achter die trekker op dat plastic ofzo dat was lief ! :meisje:

Nee volg het niet, alleen vorige week eenstukje gekeken.

x] vandaag zeiden we in haar les: we Mvr. de boer zoek vrouw.
Ze was boos x]

soms. mijn moeder kijkt het altijd xD en 2 dagen van te voren zit ze al. oook over 2 dagen is ‘boer zoekt vrouw’! omg…

Ik vond de vorige leuker met boer Gerrit:)

Mn moeder kykt het. Ik vind het, hmm, saai, nou niet saai, maar het is gewoon stom.

Ik kijk het ook :slightly_smiling_face:
Heb net nooit gevolgd hiervoor, dit is de eerste keer.
Maar ik kijk altijd Spoed en dan het journaal en toen kwam Boer zoekt vrouw dus er meteen 8eraan en sindsdien kijk ik het haha :wink:

Publieke omroep zoekt goed programma :pensive:

Volg het sinds kort hihi maar ik vind het een leuk programma. Ik vind Frans eigenlijk wel een leuke boer haha, en Agnes vind ik ook leuk :slightly_smiling_face:

Ik moet een betoog schrijven over boer zoekt vrouw bij de stelling: Boer zoekt vrouw is een slecht programma.

Weet iemandm argumenten waarom het slecht zou kunnen zijn?

Bah, het is stom.

Ik bedoel, boeiend. Truttige tv-programma’s, ik heb er niks mee, geef mij maar lekker hysterische reality of een programma met een goed plot.

Een broer van een meisje met wie ik in de klas heb gezeten deed wel een keer mee 8D Bij de laatste geloof ik. Het kan zijn dat hij Jurre heette?

Broer zoekt vrouw vindt ik verschrikkelijk saai , doe mij dan maar spuiten en slikken ofzo van bnn iets waar een beetje spanning in zit :grinning:

ik kijk het niet vind het stom

Jaa, up :stuck_out_tongue: Hoe vonden jullie t gister?

haha, ik vond het wel weer grappig. ik denk alleen dat die boer zonder tv niet zo veel brieven gaat krijgen…( ik bedoel; wie heeft er nou geen tv? ):grinning: