Boer zit dwars

Beetje een rare vraag maar misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb continu het gevoel dat er een boer dwars zit. Weet iemand wat je hieraan kan doen? Het is namelijk een heel irritant gevoel. Ik denk dat het te maken heeft met mn darmen (heb een darmziekte) maar ik wil echt van dat gevoel af.

Hahahah sorry, toen ik het las dacht ik dat je lastig werd gevallen door een boer. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar heel diep ademhalen? Dat helpt bij mij vaak. Dokter als het je al heel lang dwars zit?
Of anders gewoon een groot glas cola met veel prik achterover slaan en echt gaan boeren, mss dat het dan over gaat?

http://www.hoedoe.nl/lich…-een-opgeblazen-gevoel-af

Hahaha die titel is echt droog.
Maar inderdaad, bij mij helpt inademen zoals je een boer opwekt zeg maar, snap je? :’)
of idd in 1x een glas cola leegdrinken!

Word ook lastiggevallen door een boer (A). Haha zoals ik al omschreef heb ik een darmziekte. Dus cola mag ik eigenlijk niet hebben.
Ik gebruik al dagelijks laxeermiddel en heb al een dokter bezocht. Mja het gevoel blijft irritant. Ik dacht misschien zijn er handige middeltjes die ik gewoon in huis heb, you never know.

Ik kan op commando boeren, dus ik kom er makkelijk vanaf door lucht in te slikken. Dan duw je lucht als het ware je keel in. Weet niet of je dat kan maar misschien een idee x] Succes !

Ik kan ook op commando boeren, hahaha.

Uh, inderdaad een glaasje prik drinken? Veel lucht happen?