boekverslagen

hallo, heeft iemand toevallig een samenvatting van een boek die ik mag hebben? :stuck_out_tongue:
klinkt mischien niet leuk maar ik heb er al 2 moeten maken vandaag en heb eigenlijk geen zin om nog 1 te maken. Via scholieren.com lijkt me niet handig om te kijken dus ik vroeg me af of iemand haar boekverslag wil delen.

X

Waarom zou je niet op scholieren.com gaan kijken? Daar staan soms hele goede samenvattingen op en als je die een beetje aanpast zodat het taalgebruik wat meer op het joue lijkt kun je die prima gebruiken. Dan heb je in ieder geval niets aan mijn samenvattingen, want dat doe ik zelf wel altijd.

aangezien mijn leraar daar ook heel graag op kijkt enzo.
hij is altijd heel erg streng in dat plagiaat gedoe.

in principe wel. ik heb er nog wel een paar op de pc staan. hangt wel een beetje van het niveau dat je zoekt af. en de lengte.

ik heb meestal 1,5 tot 2 pagina’s maar dan heb ik het wel in Verdana 10.

dan wordt het lastig, degene die ik nog over heb zijn allen rond de 6 pagina’s en nogal uitgediept. helaas, dan kan ik je niet verder helpen!

oke jammer!
toch bedankt voor het kijken!

Ik heb wel een paar liggen waarvoor ik hoge punten heb voor welke klas is het?

ik zit nu in de 4.

Ow jammer de mijne zijn op niveau van de 1ste 2de en 3de

oke jammer, bedankt voor het kijken!

Ja graaggedaan

Je moet gewoon de linkjes van Scholieren.com eronder zetten als bronvermelding. Dan kan hij je niet pakken op het feit dat je plagiaat hebt, omdat je de bron er netjes bij hebt vermeld.

^ik mag juist niks kopieren, zou een beetje vreemd zijn als bijna alles uit bijv. 3 boeverslagen komt.

tis toch supermooi weer waarom ga je niet in het zonnetje zitten en een boek lezen?

Aangezien je het nu toch al af had moeten hebben sluit ik dit topic.
(Ps. ik kan aanraden zelf je huiswerk te doen)