Boekverslagen

-

morgen 10 voor 9. dan kan je voor schooltijd naar schoolgaan om het dan daar uit te printen

Je hebt nog zo’n… 20 uur? Dat is echt meeeer dan genoeg voor 3 boekverslagen als je een beetje hard doorwerkt hoor. Je had gewoon beter moeten plannen, sorry.

Aangezien ik boekverslagen nooit zelf maak, vind het altijd maar onzin.
Waarom moet je boekverslagen nou zo nodig verplicht maken en zo niet krijg je geen diploma.

Maar dat is mijn mening.

^ Dat is een domme denk

Als je er zo over denkt, waarom heb je dan niet allang een boekverslag van internet gehaald? Ik denk niet dat iemand je hier een boekverslag gaat geven met deze mentaliteit.

Gewoon je eigen werk doen, daar leer tenminste van. :slightly_smiling_face:

Ik vind boekverslagen ook grote onzin, maar ik moet het ook zelf maken, en zo moeilijk is het echt niet hoor. Als je je mentaliteit verandert kom je al heel ver.

Ik ga je niet helpen, sorry. Een tip: wees altijd verantwoordelijk voor het werk dat JIJ inlevert. Er komt een dag dat jij van iemand verwacht dat hij/zij het voor je maakt en de ander verwacht van jou dat jij het voor hem/haar maakt.

Doe het zelf. Helaas is het zo dat er ook mensen zoals jij aan de top van het bedrijfsleven/de wetenschap komen. Ben eerlijk, anders zul je nooit het gevoel van voldoening ervaren dat je krijgt als je zélf iets bereikt in het leven.