Boekverslag

kan iemand mij helpen ik moet een boekverslag maken over timboektoe, en moet de drie belangrijkste fragmenten daaruit noem kan iemand mij helpen?
google helpt me niet en het boek heb ik eerlijk gezegt niet gelezen en het moet morgen af zijn dus helpp!! AUB

(K)

hee daar heb ik ook een boekverslag over gemaakt, zal ff kijken of ik m nog heb.

is een belangrijk fragment niet wanneer die ouders besluiten dat ze naar die camping gaan verhuizen xD? En wanneer die kinderen van plan zijn die ouders wel te helpen ipv zitten niks doen? (dit zeg ik ookmaar na de film te hebben gezien hoor XD)

staat het niet op scholieren.com ?

hmm…wat moet je nou precies weten, gewoon 3 fragmenten noemen? En welk boek van Timboektoe is het? Want ik heb verslag gemaakt over Timboektoe rules!

oke bedankt!!(K)

ja gewoon 3 fragmenten maar het boek waar ik het over doe is timboektoe de film editie

en je moet dan een stukje schrijven over dat fragment en dan zeggen waarom je dat hebt gekozen

kies gewoon 3 die je nog weet,
bijv:
die van de disco
dat die hond uit de wagen valt
dat ze er achter komen dat er nog een camping naast hun staat
dat ze horen dat hun ouders een camping heeft gekocht?

Waarom heb je het boek niet gewoon gelezen?
No offense, maar je Nederlands is niet al te best en dan ik lezen juist een hulpmiddel.
Maar ja, dat moet je zelf weten.
Het boekverslag heb ik niet, maar neem anders even een kijkje op scholieren.com.

ik heb de drie fragmenten al bedankt! voor julliie reacties!

oo sorry heb net ff gekeken, maar ik hoefde geen 3 fragmenten te kiezen. En bovendien is het 2 jaar geleden dat ik dat boek heb gelezen, dus ik weet er niet echt veel meer over. Misschien kun je op internet de film kijken, gaat sneller :wink: