Boekverslag.. :/

Hey mensen, ik moet een boekverslag voor dinsdag af hebben, en ik ben er al redelijk ver mee. Het boek dat ik doe is ‘Verboden voor ons’ van Maren Stoffels. Wij moesten in dit verslag een ABC doen , en je moest 4 nieuwe titels voor het verhaal bedenken. Ik ben er al bijna klaar mee, maar bij sommige dingen weet ik gewoon echt niks. Bij het ABC moet ik de letters D en U nog, en ik moet nog 1 nieuwe titel voor het verhaal bedenken dat hier bij past. Heeft iemand nog ideeën? We moesten ook nog andere dingen doen maar dat is wel allemaal gelukt. Dus als je iets weet, pls? lol

(btw; misschien denk je van: nou dit is toch heel simpel en bedenk zelf is wat en blablabla… maar ik weet gewoon echt niks :3 dus echt bedankt als je helpt!)

xoxo,
Nina

wat is abc

Dit vroeg ik me ook af… Maar ik heb het boek niet gelezen dus ik denk niet dat ik je kan helpen. Succes in ieder geval!

Dat is dat je bij elk letter van het alfabet iets moet verzinnen, bijv. een naam van een persoon uit het boek, of iets wat bij het boek past. (Bijv. A=Alwin. Dit is een vriend van Tirza enz.enz…)
En dat moet bij elke letter en alleen de D en de U weet ik niet…

Dankjewel. :slightly_smiling_face: Heb je ook geen idee wat misschien een goede nieuwe titel is voor het boek? Misschien iets dat in je op komt? x :grinning:

Ehm ik lees op internet dat het gaat over mensen uit Noord en Zuid die niet bij elkaar mogen komen? Dus misschien iets van ‘De Grens’ ofzo…?

Ik heb het niet gelezen, sorry. Maar in ieder geval succes! :slightly_smiling_face:

Ja, het gaat over 2 groepen, Noord en Zuid, en ze mogen eigenlijk niet bij elkaar in de buurt komen. Maar Tirza heeft tekenles in Noord (ze woont in Zuid) maar ze gaat er wel heen en komt er in de problemen, ze ontmoet een jongen uit Noord waar ze verliefd op word blablabla en ja zo gaat het eigenlijk. xd Het is eigelijk wel een leuk boek hoor hah :slightly_smiling_face:
Maar de grens vind ik een goed idee! Dankjewel :slightly_smiling_face:

Dankjewel :slightly_smiling_face:

oooh dat boek heb ik gelezen(:

bij de u uitbannen?
en bij de d delen omdat het in 2 wijken is verdeeld? noord en zuid!

omg dankje! :slightly_smiling_face: Ik was echt bijna hopeloos haha niemand die ik kende wist wat ;p
DANKJEEEEE :grinning:

haha graag gedaan;)
gewoon googelen woorden met de *letter* en dan vind je heel veel woorden